| Storm of Chaos campaign rulepack | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
andreasch
Αριθμός μηνυμάτων : 1190 Ημερομηνία εγγραφής : 12/02/2012 Ηλικία : 43 Τόπος : here and there...
| Θέμα: Storm of Chaos campaign rulepack Τρι Αυγ 21, 2012 9:12 pm | |
| Το rulepack για το campaign είναι έτοιμο. Όσοι συμμετέχουν θα πάρουν απο ένα αντίγραφο. Περιλαμβάνει τα παρακάτω. -Mordheim rules -Mordheim warband lists -Siege rules -Town fight building special rules -Naval battles rules Να παρετε όσο το γρηγορότερο το βιβλίο για να μπορέσετε να κάνετε και δοκιμαστικές μάχες για εξοικίωση με τους κανόνες. | |
|
| |
olethros
Αριθμός μηνυμάτων : 417 Ημερομηνία εγγραφής : 07/02/2012
| Θέμα: Απ: Storm of Chaos campaign rulepack Τρι Αυγ 21, 2012 9:45 pm | |
| WTF ?!?! Θα κυκλοφορήσεις και ειδική σειρά με μινιατούρες; | |
|
| |
sonbad
Αριθμός μηνυμάτων : 294 Ημερομηνία εγγραφής : 03/02/2012
| Θέμα: Απ: Storm of Chaos campaign rulepack Τετ Αυγ 22, 2012 2:26 pm | |
| εγω θελω την limited edition!!!!!!!! | |
|
| |
MrBrasidas045
Αριθμός μηνυμάτων : 176 Ημερομηνία εγγραφής : 11/02/2012
| Θέμα: Απ: Storm of Chaos campaign rulepack Τετ Αυγ 22, 2012 10:40 pm | |
| Μόνο το βιβλίο είναι, δεν έχει τίποτα μπιχλιμπίδια σαν συνοδευτικά ;;;
| |
|
| |
andreasch
Αριθμός μηνυμάτων : 1190 Ημερομηνία εγγραφής : 12/02/2012 Ηλικία : 43 Τόπος : here and there...
| Θέμα: Απ: Storm of Chaos campaign rulepack Πεμ Αυγ 23, 2012 12:07 am | |
| ναι έχει ζάρια απο κόκκαλο σκαλιστά στο χέρι και μεζούρα στο σχήμα του διπλού κομήτη στην players edition. Ενώ στη limited edition έρχεται δερματόδετο με χρυσή μπορντούρα και συνοδεύεται απο συλλεκτικές μινιατούρες βαμμένες σε διόραμα που απεικονίζουν το εξώφυλλο. Λόγο υπερσπανιότητας των μινιατούρων δεν δείχνουμε φώτο παρα μόνο σε κατ' ιδίαν προβολή. | |
|
| |
Ragnar
Αριθμός μηνυμάτων : 2411 Ημερομηνία εγγραφής : 03/02/2012 Ηλικία : 46 Τόπος : Ιλιον-Αττικης
| Θέμα: Απ: Storm of Chaos campaign rulepack Παρ Αυγ 24, 2012 3:40 pm | |
| | |
|
| |
andreasch
Αριθμός μηνυμάτων : 1190 Ημερομηνία εγγραφής : 12/02/2012 Ηλικία : 43 Τόπος : here and there...
| Θέμα: Απ: Storm of Chaos campaign rulepack Παρ Σεπ 07, 2012 9:45 am | |
| Τα rulepack έχουν έρθει στα χέρια των περισσοτέρων. Για τους τρείς που συνήθως βρίσκονται κάισσα (red duke, imrik, awalexandros) θα δωθούν στο Σωτήρη τρίτη (11) απόγευμα που μας έρχετε για να μπορέσετε να τα πάρετε. Οι 2 (red duke, imrik) αγνοήστε τους κανόνες για ναυμαχία καθώς δεν έχετε παιχνίδι που να τους απαιτεί! Αντιθέτως για τον Αλέξανδρο θα χρειαστούν στην πρώτη του μάχη.
Θάνος, Ρέαπερ και Κατσικαδάκος που δεν έχουν πάρει τα rulepack τους, θα τα πάρουν απο τον Νίκο που τα έχω αφήσει. | |
|
| |
andreasch
Αριθμός μηνυμάτων : 1190 Ημερομηνία εγγραφής : 12/02/2012 Ηλικία : 43 Τόπος : here and there...
| Θέμα: FAQ 0.1 Πεμ Νοε 01, 2012 12:10 pm | |
| FAQ & ERRATA 0.2
-Όταν είναι σε ισχύη τα siege rules και ο επιτιθέμενος χρησιμοποιήσει το starvation τότε όλοι ρίχνουν και στο 5+ είναι slain? O αμυνόμενος ρίχνει ξεχωριστά για κάθε ένα μοντέλο απο ένα D6 και στο 5+ το μοντέλο είναι slain χωρίς armor save. Αν έχει ward save το παίρνει κανονικά. Οι χαρακτήρες ή τα multiple wound μοντέλα στο 6+.
-Σε μάχες εντός πόλης που υπάρχουν πολλά κτήρια κάποια απο αυτά είναι γκρεμισμένα. Πώς λειτουργούν μέσα στο παιχνίδι? Τα γκρεμισμένα κτήρια δουλεύουν σαν κανονικά κτήρια για όλα τα units. Επιπρόσθετα όμως λειτουργούν σαν ανοικτά κτήρια. Δηλαδή flyers που σε αντίθετη περίπτωση δεν μπορούν να μπούν μέσα στο κτήριο, μπορούν να πατήσουν πάνω και να λειτουργήσουν σαν να βρίσκονται σε hard cover. Έχουν κανονικά line of sight απο το σημείο που στέκονται και όχι απο όλο το κτήριο.Οι αντίπαλοι που θέλουν να στοχεύσουν το αντιμετωπίζουν το κτήριο σαν hard cover.
-Όταν ισχύουν τα siege rules και ο επιτιθέμενος χρησιμοποιήσει monstrous battering club πως γίνεται η διαδικασία της μάχης? Όταν ο επιτιθέμενος με battering club φτάσει σε close combat και δεν θέλει να χρησιμοποιήσει το battering club τότε η μάχη γίνεται κανονικά βάση των siege rules. Αν όμως θέλει να χρησιμοποιήσει το battering club τότε στην αρχή του close combat πρίν οτιδήποτε άλλο ρίχνει ένα D6 σε αντικατάσταση των κανονικών του επιθέσεων για να γκρεμίσει το τοίχος στο 5+ (+1 στο roll αν επιτίθεται σε gate section). Αν αποτύχει τότε η μάχη συνεχίζεται κανονικά με τα siege rules και μπορεί αν θέλει να το επιχειρήσει ξανά στον επόμενο γύρο. Αν όμως γίνει breach το τοίχος τότε ο αμυνόμενος κάνει κανονικά τις επιθέσεις του με τους siege rules να μην ισχύουν πλέον! Για τον γύρο που γίνεται breach το τοίχος πλέον παύουν να ισχύουν οι κανόνες του siege σε αυτό το section. Ο αμυνόμενος τοποθετεί αμέσως το unit που ήταν πάνω στο συγκεκριμένο section σε ότι formation θέλει, αλλά για τον πρώτο γύρο της μάχης μπορεί να πολεμήσει μόνο με 10 μοντέλα όπως θα ήταν στο τοίχος πρίν πέσει. Για το combat resolution όμως ισχύουν πλέον οι κανόνες του warhammer χωρίς του siege.
-Στο combat resolution στο siege μετρούν μόνο τα wounds. Αν υπάρχουν banner με ιδιότητες που δίνουν + στο combat resolution ή κάποια άλλη ιδιότητα ισχύουν? Τα απλά banner δεν δίνουν κάτι στο combat resolution όπως είναι ξεκάθαρο στoυς κανόνες. Αν όμως υπάρχουν magic banners τότε δίνουν μόνο τις ιδιότητες τους.
-Δηλαδή αν έχω magic banner που δίνει +1 στο close combat τότε δίνει στο combat resolution 1+1 απο την ιδιότητα? Όχι δίνει μόνο το +1 απο την ιδιότητα που έχει για το +1 στο combat resolution. Το +1 για το οτι υπάρχει banner δεν το δίνει καθώς στα siege rules τα banner δεν μετρούν.
-Ένας γίγαντας μπορεί να περάσει μέσα απο wall section το οποίο το έχω καταλάβει? Όχι ο γίγαντας δεν μπορεί να περάσει μέσα απο wall section, Ούτε απο πύλη. Μπορεί να μπεί μέσα μόνο απο ένα σημείο που έχει γίνει breached και πλέον θεωρείτε σαν open ground.
-Όταν επιτίθεται cavalry σε πλοίο ποιός έχει δικαίωμα να πολεμήσει? Όταν cavalry επιτίθεται σε πλοίο τότε μόνο ο αναβάτης μπορεί να πολεμήσει. Οι επιθέσεις του αλόγου χάνονται. Θεωρείται οτι κατεβαίνει απο το άλογο και ανεβαίνει μόνος πάνω στο πλοίο.
-Hooked blades siege giant. Τι κάνουν? Δεν τα βλέπω στο προφίλ του γίγαντα. Τα Hooked blades είναι ουσιαστικά τα χέρια αλλά και τα όπλα του γίγαντα. Check ripping blades rules.
-Μπορεί ένας chaos siege giant να πάρει σαν upgrade σε siege battering club? Όχι καθώς δεν έχει χέρια για να το κρατήσει. Μόνο απλοί γίγαντες μπορούν να πάρουν battering club. | |
|
| |
andreasch
Αριθμός μηνυμάτων : 1190 Ημερομηνία εγγραφής : 12/02/2012 Ηλικία : 43 Τόπος : here and there...
| Θέμα: Items update Πεμ Νοε 08, 2012 11:37 am | |
| Items update
Τώρα που αρχίζουν σιγά σιγά τα πρώτα αντικείμενα να βρίσκουν τους κατόχους τους θα πρέπει να ακολυθούνται οι παρακάτω κανόνες.
- Το αντικείμενο γνωστοποιείτε σε όλους αφού γίνει γνωστός ο κάτοχος (καθώς αλλάζει το ανικείμενο αναλόγως την πλευρά, order-destruction).
- Γύρω απο κάθε αντικείμενο θα υπάρχει και ένα fluff story για να γουστάρουν περισσότερο αυτοί που τα πήραν και για να μπορεί να δέσει με την ιστορία.
- Το αντικείμενο ανάλογα την κατηγορία που ανήκει (αναλυτικά πιο κάτω) θα πρέπει να δηλώνεται για να το γνωρίζουν όλοι σε ποιόν ονομαστικό ή μη χαρακτήρα θα πάει. Απο τη στιγμή που θα το δηλώσετε δεν μπορεί να αλλάξει ο χαρακτήρας που το έχει μέχρι να το χάσει σε μάχη!
- Το αντικείμενο αυτό δεν κοστίζει τίποτα σε πόντους και θα το παίρνει by default ο χαρακτήρας που θα έχετε δηλώσει οτι το κατέχει. Οπότε θα μπορείτε να πάρετε κανονικά σε πόντους αντικείμενα για τον χαρακτήρα σας αν είναι εφικτό και θα έχετε και το αντικείμενο χωρίς έξτρα κόστος. Πχ λόρδος θα μπορεί να πάρει κανονικά αντικείμενα 100 πόντων + το σπέσιαλ που έχει κερδίσει.
- Αν το αντικείμενο το δώσετε σε ονομαστικό χαρακτήρα τότε αυτό δεν αντικαθιστά κάποιο απο τα αντικείμενα που ήδη έχει αλλά έρχεται σαν additional. Πχ αν είναι όπλο το αντικείμενο που αποκτήθηκε, δεν αντικαθστά το όπλο του προφίλ του. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναλλακτικά με το σπέσιαλ κερδισμένο όπλο. Πάντα όμως θα δηλώνεται στη μάχη ποιό απο τα 2 χρησιμοποιήτε αν δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ταυτόχρονα.
- Αν το αντικείμενο το δώσετε σε χαρακτήρα που δεν είναι ονομαστικός τότε αυτός ο χαρακτήρας θα πρέπει να χρησιμοποιήται όπως είναι με τον ίδιο εξοπλισμό και προφίλ και στις επόμενες μάχες (εφόσον έχει επιζήσει και δεν έχει πεθάνει) καθώς πέρνει πλεόν μία υπόσταση σαν τους ονομαστικούς χαρακτήρες αλλά μικρότερης φήμης. Στην επόμενη μάχη αν έχει επιζήσει θα περνάει με τα wounds που θα του έχουν μείνει απο την προηγούμενη εκτός αν καταφέρει να γιατρευτεί με άλλο τρόπο (μαγεία, ή αντικείμενο που του δίνει πίσω wounds). Επίσης θα υπάρχει και η ευκαιρία για να ανακτήσει τα wounds του μετά το τέλος του παιχνιδιού με ένα roll D6 στο 4+.
- Σε περίπτωση που ο χαρακτήρας πεθάνει σε μάχη τότε το αντικείμενό του μπορεί να το διεκδικήσει ο αντίπαλος. αυτό γίνεται με τους εξής τρόπους α) Αν ο χαρακτήρας πεθάνει σε μονομαχία αυτόματα το αντικείμενο περνά στον νικητή. β) Αν ο χαρακτήρας ήταν σε unit και το unit γίνει overrun τότε το αντικείμενο περνά κατευθείαν στον νικητή. Αν μέσα στο unit που έκανε το overrun υπάρχει χαρακτήρας τότε το αντικείμενο πάει σε αυτό τον χαρακτήρα (αν ο χαρακτήρας αυτός δεν είναι ονομαστικός τότε ο παίκτης έχει το δικαίωμα να τροποποιήσει για μία και μοναδική φορά τα αντικείμενά του στην επόμενη μάχη και για όλο το campaign). Αν δεν υπήρχε χαρακτήρας στο unit που έκανε overrun τότε το αντικείμενο μπορεί να δωθεί όπου θέλει ο νέος του ιδιοκτήτης. γ) Αντίστοιχα με το overrun ισχύει και αν ένα unit γίνει wipe out κατα τη διάρκεια της μάχης πρίν χρειαστεί να γίνει το flee κλπ... δ) Αν ο χαρακτήρας που έχει το αντικείμενο πεθάνει απο shooting ή μαγεία (απο απόσταση δηλαδή) τότε μένει ένα token στο σημείο του θανάτου του χαρακτήρα και μπορεί να το διεκδικήσει ο καθένας απλώς πηγαίνοντας έστω ένα μοντέλο του πάνω στο token. Αν το μοντέλο που έκανε ανάκτηση του αντικειμένου είναι χαρακτήρας ή unit με χαρακτήρα ισχύει ότι και στο overrun. Άν είναι απλή μονάδα ή μοναχικό μοντέλο τότε θα μπορεί να το δώσει ο ιδιοκτήτης μετά το τέλος του παιχνιδιού όπου θέλει. Αν το αντικείμενο το έχει ανακτήσει απλό μοντέλο, δεν μπορεί να το χρησιμοποιήσει αλλά το κουβαλάει μέχρι το τέλος της μάχης. Αν πεθάνει στο μεταξύ, γίνεται ξανά η ίδια διαδικασία.
- Κατηγορίες αντικειμένων α) Weapon, armor, talisman, artifacts: Τα αντικείμενα αυτά μπορούμ να μπούν σε οποιονδήποτε χαρακτήρα ακόμη και αν είναι μάγος και κανονικά δεν θα επιτρεπόταν να τα χρησιμοποιήσει. β) Banners: Tα αντικείμενα αυτά μπορεί να τα πάρει μόνο ο bsb, Ή ονομαστικός χαρακτήρας που έχει την ιδιότητα να είναι bsb. γ) Magic: Μαγικά scrolls μπορεί να τα πάρει μόνο χαρακτήρας που είναι μάγος. Όχι χαρακτήρας που απλώς έχει τη δυνατότητα να κάνει κάποια μαγικά. | |
|
| |
andreasch
Αριθμός μηνυμάτων : 1190 Ημερομηνία εγγραφής : 12/02/2012 Ηλικία : 43 Τόπος : here and there...
| Θέμα: Απ: Storm of Chaos campaign rulepack Παρ Νοε 09, 2012 11:26 am | |
| Mordheim weapons upgrade rules
Axe Range: Close Combat; Strength: As user; Special Rule: ● Cutting Edge: An axe has an extra save modifier of -1, so a model with Strength 4 using an axe has a -2 save modifier when he hits an opponent in hand-to-hand combat.
Dagger Range: Close Combat; Strength: As user; Special Rule: ● +1 Enemy Armor Save: Daggers are not the best weapons to use for penetrating an enemy model’s armor. An enemy wounded by a dagger gains a +1 bonus to his armor save, and a 6+ armor save if he has none normally.
Buckler Special Rule: ● Parry: A model equipped with a buckler may parry the first blow in each round of hand-to-hand combat. When his opponent scores a hit, a model with a buckler may roll 1D6. If the score is greater than the highest to hit score of his opponent, the model has parried the blow, and that attack is discarded. A model may not parry attacks made with double or more its own Strength – they are simply too powerful to be stopped.
Helmet Special Rule: ● Avoid Stun: A model that is equipped with a helmet has a special 4+ save on a D6 against being stunned. If the save is made, treat the stunned result as knocked down instead. This save is not modified by the opponent’s Strength.
Hunting arrows They add +1 to all Injury rolls.
| |
|
| |
| Storm of Chaos campaign rulepack | |
|