BEARDEDHAMMERS
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


WARHAMMER GAMING GROUP
 
ΦόρουμΦόρουμ  Latest imagesLatest images  ΑναζήτησηΑναζήτηση  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  
Λέξεις Κλειδιά
griffon elves deadzone
Πρόσφατα Θέματα
» Warpath tournament 21/1/2018
DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΤρι Ιαν 16, 2018 7:32 pm από Ragnar

» South-Side by Gamers Castle
DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΔευ Μάης 29, 2017 4:21 pm από Ragnar

» Μαχη 5/1/17
DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΚυρ Ιαν 08, 2017 12:59 pm από Ragnar

» To group δραστηριοποιείται στο W40K?
DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΠεμ Νοε 03, 2016 4:27 pm από Ragnar

» Path to glory rounds
DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΤετ Νοε 02, 2016 8:39 am από Ragnar

» Warbands
DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΤετ Σεπ 07, 2016 7:53 pm από Ragnar

» Iron Keep-Path to Glory Campaign
DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΤετ Σεπ 07, 2016 11:10 am από Ragnar

» Age of Sigmar FAQ
DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΤρι Σεπ 06, 2016 8:28 pm από Ragnar

» BeardedHammers Infinity League
DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΔευ Αυγ 01, 2016 4:49 pm από Ragnar

Πλοήγηση
 Αρχική
 Ευρετήριο
 Κατάλογος Μελών
 Προφίλ
 Συχνές Ερωτήσεις
 Αναζήτηση
Απρίλιος 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο

 

 DWARF RUMOURS

Πήγαινε κάτω 
+9
olethros
Atrus
pinky
Shieldwolf
Reaper
Ulagrand_Gromilhand
Boromir
andreasch
Ragnar
13 απαντήσεις
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Shieldwolf

Shieldwolf


Αριθμός μηνυμάτων : 323
Ημερομηνία εγγραφής : 10/09/2013

DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DWARF RUMOURS   DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΔευ Φεβ 10, 2014 1:01 pm

(τώρα θα νομίζουν ότι ειμαστε συννενοημένοι...)  Laughing 

Εμένα το slaughterbrute μου αρέσει σα μοντέλο. Είναι ακριβώς αυτό που πρέπει να δείξει ότι είναι. Ο φόβος που μπορεί να προκαλέσει το Χάος.

DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 Slaughterbruteside_zps042d9815

Εάν τώρα η τιμή του ή οι κανόνες του δεν είναι ότι καλύτερο, αυτό είναι άλλο θέμα...
Τώρα για το gyrobomber, όταν είδα τις επιπλέον 3 βόμβες στο κέντρο του, και άρα 4+3+4 αντί για 4+4, καθώς και όταν συνειδητοποίησα πόσο άσχημη είναι η χρωματική επιλογή (πτερύγιο σαν ουράνιο τόξο), τότε πιστεύω ότι όντως δεν είναι τόσο άσχημο όσο αρχικά πίστευα. Εγώ θα τ'αγόραζα!
Τώρα βαράτε!  lol!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
sonbad

sonbad


Αριθμός μηνυμάτων : 294
Ημερομηνία εγγραφής : 03/02/2012

DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DWARF RUMOURS   DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΔευ Φεβ 10, 2014 1:02 pm

για τα λεφτα του ειναι απλα χαλια!!!!!!!!!!!!δε στο δινει 15 ευρω το δινει 35!!!!!!!!!!!!! ειναι απλα αισχος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! αντικειμενικοτατα!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
sonbad

sonbad


Αριθμός μηνυμάτων : 294
Ημερομηνία εγγραφής : 03/02/2012

DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DWARF RUMOURS   DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΔευ Φεβ 10, 2014 1:05 pm

δεν πειραζει...γι αυτο οσο υπαρχουν τυποι που λενε "αφου παλευεται το μοντελο θα το παρω ασχετα αν ειναι ακριβο" γι αυτο η gw θα ανεβαζει τις τιμες
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
olethros

olethros


Αριθμός μηνυμάτων : 417
Ημερομηνία εγγραφής : 07/02/2012

DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DWARF RUMOURS   DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΔευ Φεβ 10, 2014 1:08 pm

Και δεν γουσταρω να τα ωραιοποιώ ολα και ολα να μου φαινονται ωραία και να μαι μια ζωη συγκαταβατικός. Προσπαθω να το δω οσο πιο αντικειμενικα μπορω και ουτε προκειτε να δωσω και λογο σε κανεναν αν μαρεσει ενα μοντελο η οχι.Μπηκα το πρωι στο site χαζεψα τα μοντέλα και ειπα "καμιά ρούνα για να γίνουν πιο ωραία θα έχουν;" Τι πιο απλο απο αυτο που ειπα!Ουτε για το γυροκοπτη ειπα ουτε για τιποτα αλλο.

 Razz 
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
sonbad

sonbad


Αριθμός μηνυμάτων : 294
Ημερομηνία εγγραφής : 03/02/2012

DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DWARF RUMOURS   DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΔευ Φεβ 10, 2014 1:10 pm

slaughterbrute= 65 ευρω .........οντως το μοντελο παλευεται......65 ευρω σε μοντελο που παλευεται

KHORNE DAEMON PRINCE AND HERALD απο forgewolrd= ιδια τιμη τα μοντελα τα σπανε..... ε ναι γιατι λοιπον να μην παρω και το slaughterbrute
επειδη παλευεται......
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Shieldwolf

Shieldwolf


Αριθμός μηνυμάτων : 323
Ημερομηνία εγγραφής : 10/09/2013

DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DWARF RUMOURS   DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΔευ Φεβ 10, 2014 1:17 pm

sonbad έγραψε:
slaughterbrute= 65 ευρω .........οντως το μοντελο παλευεται......65 ευρω σε μοντελο που παλευεται

KHORNE DAEMON PRINCE AND HERALD απο forgewolrd= ιδια τιμη τα μοντελα τα σπανε..... ε ναι γιατι λοιπον να μην παρω και το slaughterbrute
επειδη παλευεται......

Βρε φίλε, αφού το έγραψα πεντακάθαρα "Εάν τώρα η τιμή του ή οι κανόνες του δεν είναι ότι καλύτερο, αυτό είναι άλλο θέμα..."
Δε σου λέω πήγαινε αγόρασε το. Αλλά δεν είναι ένα τόσο άθλια σκαλισμένο μοντέλο. Το λες και εσύ, "παλεύεται"  Smile 

Από κεί και πέρα, κανένας δεν ανάγκασε κανέναν. Δεν έχω άλλωστε να κερδίσω τίποτα από το εάν σου αρέσει η όχι. Στη τιμή συμφώνησα μαζί σου. Αυτό που λέει ο Ragnar είναι για την αισθητική του μοντέλου. Όπως το Slaughterbrute, έτσι και το gyrobomber δεν είναι τόσο άσχημα όσο αρχικά φαινόντουσαν. Εμένα μου αρέσουν και τα 2...  Idea 
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
sonbad

sonbad


Αριθμός μηνυμάτων : 294
Ημερομηνία εγγραφής : 03/02/2012

DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DWARF RUMOURS   DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΔευ Φεβ 10, 2014 1:22 pm

δεν πηγαινε σε σενα..... στον ragnar πηγαινε γτ χρειαζεται αποτοξινωση με τις μινιατουρες της gw
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Ragnar

Ragnar


Αριθμός μηνυμάτων : 2411
Ημερομηνία εγγραφής : 03/02/2012
Ηλικία : 46
Τόπος : Ιλιον-Αττικης

DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DWARF RUMOURS   DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΔευ Φεβ 10, 2014 1:31 pm

πρεπει να μιλαω κορακιστικα δεν νοειτε αλλιως...ειπα εγω οτι ειναι φθηνο.ειπα εγω να το παρουν ολοι γιατι η μινατουρα σπερνει.εμενα μου περισευουν και το αγορασα.Ουτε το ταλεντο σου γιαννη εχω για να κονβερταρω κατι αλλο και να το παιξω slaughterbrute ουτε τι υπομονη ουτε την ορεξη.Και στη τελικη δεν το πηρα και τοσο οσο κανει κανονικα και το ξερεις.Δεν γουσταρω πλεον οταν παιζω με ενα στρατο να ειμαι proxie μου την σπαει.προσπαθω να το αποφυγω.
Εγω αυτο που ειπα και το ξανατονιζω για τελευταια φορα ειναι οτι δεν ειναι ΤΟΣΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΟΣΟ ΝΟΜΙΖΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ!!Ποσο πιο απλα να το πω.
Τωρα αν θελετε να με πειτε συγκαταβατικο πειτε με,ουτως αλλιως και Bolt action παιζω που οι μινιατουρες ειναι χαλια και warmachine αγορασα που οι μινιατουρες ειναι απλα αισχος και πανακριβες αποπανω,αλλα το ξεπερναω γιατι στο 1 γουσταρω τη θεματολογια και στο2 το ruleset.
Αν αυτο με κανει συγκαταβατικο εσας τι σας κανει που ασχολειστε.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
olethros

olethros


Αριθμός μηνυμάτων : 417
Ημερομηνία εγγραφής : 07/02/2012

DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DWARF RUMOURS   DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΔευ Φεβ 10, 2014 1:53 pm

Trolls
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
andreasch

andreasch


Αριθμός μηνυμάτων : 1190
Ημερομηνία εγγραφής : 12/02/2012
Ηλικία : 42
Τόπος : here and there...

DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DWARF RUMOURS   DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΔευ Φεβ 10, 2014 2:13 pm

Να φύγετε κύριοι! Να πάτε αλλού! Το ξεκατίνιασμα είναι σε άλλο πόστ!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Shieldwolf

Shieldwolf


Αριθμός μηνυμάτων : 323
Ημερομηνία εγγραφής : 10/09/2013

DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DWARF RUMOURS   DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΔευ Φεβ 10, 2014 2:30 pm

Πλάκα πλάκα (για να επιστρέψουμε και στο topic) το να αγοράσει κανείς μία τριαντάδα hammerrers και άλλη μία ironbreakers/irondragons πόσα χρειάζεται; Με τους καινούριους κανόνες μάλλον αξίζει να τους έχεις εάν θες να είσαι ανταγωνιστικός. Και καλά να είχες τους hammerers, τους μπαζμένους με 2++ στο fire που το πας; Cool 

Οι νάνοι είναι ένας στρατός που κάτω από 120-140 μοντέλα δε βλέπω να παίζει... καλό ή κακό;  Neutral 

ΥΓ. Άρα αυτά παίρνουν οι νάνοι για τώρα; πιθανολογώ ότι θα έχουμε συνολικά 4 κύματα που το τελευταίο να έχει slayers ίσως; Απ'ότι φαίνεται το βιβλίο δεν αναφέρει κανένα "μεγάλο" centerpiece, οπότε μάλλον αυτά ήταν για τους νάνους...;
Το anvil ίσως σαν έκπληξη στο 4ο και τελευταίο κύμα;!  Idea 
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Ragnar

Ragnar


Αριθμός μηνυμάτων : 2411
Ημερομηνία εγγραφής : 03/02/2012
Ηλικία : 46
Τόπος : Ιλιον-Αττικης

DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DWARF RUMOURS   DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΔευ Φεβ 10, 2014 2:43 pm

Shieldwolf έγραψε:
Πλάκα πλάκα (για να επιστρέψουμε και στο topic) το να αγοράσει κανείς μία τριαντάδα hammerrers και άλλη μία ironbreakers/irondragons πόσα χρειάζεται; Με τους καινούριους κανόνες μάλλον αξίζει να τους έχεις εάν θες να είσαι ανταγωνιστικός. Και καλά να είχες τους hammerers, τους μπαζμένους με 2++ στο fire που το πας; Cool 

Οι νάνοι είναι ένας στρατός που κάτω από 120-140 μοντέλα δε βλέπω να παίζει... καλό ή κακό;  Neutral 

ΥΓ. Άρα αυτά παίρνουν οι νάνοι για τώρα; πιθανολογώ ότι θα έχουμε συνολικά 4 κύματα που το τελευταίο να έχει slayers ίσως; Απ'ότι φαίνεται το βιβλίο δεν αναφέρει κανένα "μεγάλο" centerpiece, οπότε μάλλον αυτά ήταν για τους νάνους...;
Το anvil ίσως σαν έκπληξη στο 4ο και τελευταίο κύμα;!  Idea 
εξαρταται απο που τα αγοραζεις.ρωταμε τον Σωτηρη και μαθαινουμε.
για το ανβιλ ουδεν νεοτερο απο το μετωπο...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Boromir

Boromir


Αριθμός μηνυμάτων : 410
Ημερομηνία εγγραφής : 15/02/2012
Ηλικία : 40
Τόπος : Nikaia

DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DWARF RUMOURS   DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΔευ Φεβ 10, 2014 3:29 pm

Εγω παντως πιστευω οτι με εξαιρεση αυτο to αισχος
http://www.games-workshop.com/gws/catalog/productDetail.jsp?catId=cat440167a&prodId=prod2130072a&rootCatGameStyle=
καμια αλλη μινιατουρα της γκουγου δεν ειναι απαραδεχτη
Ναι καποιες θα μπορουσαν να ηταν καλυτερες
και ναι τα μοντελα θα μπορουσαν να ηταν πιο φθηνα!!!!
Ναι το βαψιμο του γυρο ειναι παιδικο
και ναι το slaughterbrute ειναι πανακριβο,
αλλα δεν νομιζω οτι υπαρχει εταιρια αλλη που θα μπορουσε να φτασει την κθουλιτιδα του μοντελου Mutalith Vortex Beast χωρις να παρει δικαιωματα απο H. P. Lovecraft
και να φτιαξει ενα τοσο fantasy gyro.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Boromir

Boromir


Αριθμός μηνυμάτων : 410
Ημερομηνία εγγραφής : 15/02/2012
Ηλικία : 40
Τόπος : Nikaia

DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DWARF RUMOURS   DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΔευ Φεβ 10, 2014 3:32 pm

olethros έγραψε:
Έλα να βάλεις τάξη!!! Να βαρέσουν όλοι προσοχή!!
ΕΓΑΙΡΘΙΤΩ!!
Ειναι Εγέρθητι και στρατιωτικες προσταγες δινω μονο εγω!!!!
Καταλαβες στραβογιαννο!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
olethros

olethros


Αριθμός μηνυμάτων : 417
Ημερομηνία εγγραφής : 07/02/2012

DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DWARF RUMOURS   DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΔευ Φεβ 10, 2014 3:36 pm

Καλά εσύ μέχρι να κατάλαβεις το αστείο θα έχουν αλλάξει 2 βιβλία οι bretonnia
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
THANQUOL

THANQUOL


Αριθμός μηνυμάτων : 95
Ημερομηνία εγγραφής : 15/10/2013
Ηλικία : 37
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DWARF RUMOURS   DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΔευ Φεβ 10, 2014 3:54 pm

Δεν ξέρω πόσο άσχετο είναι αυτό που θα πώ αλλά από τότε που θυμάμαι την αγορά της GW όσον αφορά το Warhammer Fantasy που είναι κ το μόνο που έχω ασχοληθεί κ έχω πληρώσει από την τσέπη μου στην τελική το είχα και το έχω ακόμα κατατάξει στην κατηγορία των πιο ακριβών Σπορ...ούτως η άλλως δηλαδή!Αυτό το ήξερα από την αρχή λοιπόν και θεωρώ ειρωνεία την σήμερον ημέρα να κράζω την οποιαδήποτε, κατά την δική μου τσέπη πάντα, "τσιμπημένη τιμή" της ΧΨ μινιατούρας και να την αντιστοιχώ στα γούστα μουή στο στρατό μου για να πώ αν αξίζει τα λεφτά της ή όχι...Κ αυτό γιατί έχω καταλάβει πώς η τιμολόγηση είναι στάνταρ τελικά και γίνεται όπως τόσα χρόνια.Πιο ακριβά τα πιο παλιά μοντέλα, τα περισσότερα μπλίστερς. τα περισσότερα χάλια και παράπονο "μηδέν" για τιμή...ίσως για την απεικόνιση αλλά και πάλι σκεφτόμασταν πως θα το κάνουμε καλύτερο, οι έχοντες μεράκι και φαντασία τουλάχιστον.Αλλά και πάλι το μόνο που λέγαμε και άκουγα απ'τους περισσότερους ήταν ναι,όχι αλλά ακριβό ετσι δεν είναι???Απάντηση...?Ναι φίλε πληρώνεις το μολύβι, το βάρος, την δυσκολία του να βγεί το μοντέλο(γ αυτό ας μας απαντήσει ό ειδικός Sollega μπορεί να λέω και @@ριές).Και???ΜΟΚΟ!(λεφτά υπήρχαν ΟΚ!)
Η κατάληξη???Ν έχεις έναν πανάκριβο στρατό(blister)και πιο μονάκριβο στην τελική, και να περιμένεις ΟΟΟΤΙ καινούργιο δώσει η θεά μητέρα GW για τον στρατό σου σαν  υπνωτισμένος ίσως, αν θέλετε...για μερικούς!
Αυτό που βλέπω είναι προφανή προσπάθεια της GW να μειώσει τα λειτουργικά και διοικητικά έξοδα της με σκοπό και τη μείωση της τιμής του τελικού προιόντος που αφορά την μειοψηφία του Fantasy.
Οπότε για το αν αξίζει ένα μοντέλο τα λεφτά του έχει να κάνει με την ανάγκη, το γούστο, και την οικονομική ανοχή της τσέπης του καθενός! That's my opinion!  Smile
Κ όσον αφορά τους νάνους πάντα μου προκαλούσαν ένα μειδίαμα οπότε μια χαρά τους βρίσκω, πιο ολοκληρωμένους από τους προηγούμενους και αναγκαστικά πιο διαφορετικούς κ πιο χαριτωμένους κατ'εμέ τώρα από τιμές ας μην κάνουμε άλλο τους ειδήμονες ούτε ακριβά είναι ούτε φτηνά...στα ίδια κυμαίνονται με τα υπόλοιπα!(πάνω-κάτω).Προσωπικά με ψήνουν να τους ξεκινήσω...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
andreasch

andreasch


Αριθμός μηνυμάτων : 1190
Ημερομηνία εγγραφής : 12/02/2012
Ηλικία : 42
Τόπος : here and there...

DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DWARF RUMOURS   DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΔευ Φεβ 10, 2014 4:52 pm

THANQUOL έγραψε:
Δεν ξέρω πόσο άσχετο είναι αυτό που θα πώ..... Προσωπικά με ψήνουν να τους ξεκινήσω...

Ε πές έτσι και άσε όλες τις άλλες σάχλες!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
THANQUOL

THANQUOL


Αριθμός μηνυμάτων : 95
Ημερομηνία εγγραφής : 15/10/2013
Ηλικία : 37
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DWARF RUMOURS   DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΔευ Φεβ 10, 2014 5:18 pm

andreasch έγραψε:
THANQUOL έγραψε:
Δεν ξέρω πόσο άσχετο είναι αυτό που θα πώ..... Προσωπικά με ψήνουν να τους ξεκινήσω...

Ε πές έτσι και άσε όλες τις άλλες σάχλες!

χαχαχα!Πάντα με χιουμορ ο φίλος μ! What a Face 
Ενω όοοοοολα τα υπόλοιπα που γραφονται είναι σοβαρά! Evil or Very Mad 
Εγώ την αλήθεια λέω!(Πέρα απο το τρολάρισμα που ζώ για το οτιδήποτε μπαίνει στο στόχο) Laughing  και όσοι με ξέρουν ξέρουν ότι κάνω χαβαλέ κ κοροϊδεύω ακόμα κ τον εαυτό μ σ πολλά πράγματα!
Πάντως λεφτά δεν έχω για να ξεκινήσω ούτε χάρτινες μινιατούρες να είχαν οι νάνοι... Neutral 
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
pinky

pinky


Αριθμός μηνυμάτων : 215
Ημερομηνία εγγραφής : 10/02/2012

DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DWARF RUMOURS   DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΔευ Φεβ 10, 2014 5:39 pm

εμενα αλλη ειναι η απορεια μου :το εχει προσεξει κανεις οτι και oi hammerers kai oi longbeards και oi ironbreakers ειναι σαν μοντελα περιπου ιδια?τα μονα που αλλαζουν παιζει να ειναι τα κρανη και το τι οπλο κουβαλανε
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
pinky

pinky


Αριθμός μηνυμάτων : 215
Ημερομηνία εγγραφής : 10/02/2012

DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DWARF RUMOURS   DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΔευ Φεβ 10, 2014 5:42 pm

Shieldwolf έγραψε:
Πλάκα πλάκα (για να επιστρέψουμε και στο topic) το να αγοράσει κανείς μία τριαντάδα hammerrers και άλλη μία ironbreakers/irondragons πόσα χρειάζεται; 

αν υπολογισεις καμια 40ε μεσος ορος κουτιου(10αδα) εισαι στα

(3x40)x3=360ε  bounce  καλες αγορες!!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Boromir

Boromir


Αριθμός μηνυμάτων : 410
Ημερομηνία εγγραφής : 15/02/2012
Ηλικία : 40
Τόπος : Nikaia

DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DWARF RUMOURS   DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΔευ Φεβ 10, 2014 7:08 pm

pinky έγραψε:
εμενα αλλη ειναι η απορεια μου :το εχει προσεξει κανεις οτι και oi hammerers kai oi longbeards και oi ironbreakers ειναι σαν μοντελα περιπου ιδια?τα μονα που αλλαζουν παιζει να ειναι τα κρανη και το τι οπλο κουβαλανε
Λειτουργικα εξοδα και μοντελα απο το ιδο κουτι.Δεν μου φαινεται πολυ περιεργο ρεσυ βασιλη ειδικα αν σκεφτεις οτι στα 90' ο errant,ο realm,ο questing και ο grail knight αλλαζε το κεφαλι του σωματος(και του αλογου στους grail,questing)και η ασπιδα.ΑΥΤΑ!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Shieldwolf

Shieldwolf


Αριθμός μηνυμάτων : 323
Ημερομηνία εγγραφής : 10/09/2013

DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DWARF RUMOURS   DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΔευ Φεβ 10, 2014 10:11 pm

THANQUOL έγραψε:
... και παράπονο "μηδέν" για τιμή...ίσως για την απεικόνιση αλλά και πάλι σκεφτόμασταν πως θα το κάνουμε καλύτερο, οι έχοντες μεράκι και φαντασία τουλάχιστον.Αλλά και πάλι το μόνο που λέγαμε και άκουγα απ'τους περισσότερους ήταν ναι,όχι αλλά ακριβό ετσι δεν είναι???Απάντηση...?Ναι φίλε πληρώνεις το μολύβι, το βάρος, την δυσκολία του να βγεί το μοντέλο(γ αυτό ας μας απαντήσει ό ειδικός Shieldwolf μπορεί να λέω και @@ριές).Και???ΜΟΚΟ!(λεφτά υπήρχαν ΟΚ!)...

Κατ'αρχάς θα συμφωνήσω μαζί σου στο ότι εάν σου αρέσει και μπορείς, το μοντέλο πολύ απλά τ' αγοράζεις. Δεν υπάρχει λογική, είναι σα να λες σε κάποιον γιατί αγόρασε Ferrari, ενώ μπορούσε να κάνει τη δουλειά του και με Nissan. Η απάντηση είναι επειδή μπορεί και επειδή γουστάρει. Τέλος.  Cool 

Όσο για αυτό που είπες, φυσικά και αυτό που αγοράζεις δεν είναι αυτό που στοιχίζει.
Οι έννοιες τιμή και αξία δε πρέπει να συγχέονται.  Smile 

Κόστος μέσου επαγγελματία concept artist για μινιατούρα 28-32mm scale: 50-75ευρώ.
Κόστος μέσου επαγγελματία γλύπτη για μινιατούρα 28-32mm scale: 300-400 ευρώ.
Κόστος μέσου επαγγελματία βαφέα για μινιατούρα 28-32mm scale: 200 ευρώ.
Μέχρι στιγμής 550-675 ευρώ. Αυτά χρειάζονται απόσβεση.
(Δεν έχω προσθέσει ταχυδρομικά μπρος-πίσω, φωτογραφία και όλα τα τρέχοντα λειτουργικά έξοδα).

Κόστος μέσης αρχικής (μικρής) παραγωγής: 2,40 ευρώ/μοντέλο.
Κόστος πλαστικής βάσης: 0,06 λεπτά.
Κόστος μικρού blister: 0,35 λεπτά.
Κόστος σφουγγαριού: 0,09 λεπά.
Κόστος χαρτάκι από πίσω: 0,20 λεπτά (παραγγελία/500 χαρτάκια).
Μέσος όρος περίπου 3 ευρώ/μοντέλο.

Εάν μία μινιατούρα πωλείται προς 8 ευρώ περίπου, αφήνει 5 ευρώ. Σε αυτό αφαιρούμε άλλα 1,25 λόγω εφορίας. Μένουν κέρδος 3,75 ευρώ.
Για να καλυφθεί η απόσβεση και μόνο χρειάζονται περίπου 160 μινιατούρες.   Εάν δε σου τα πουλάνε retailers με -50% στη τιμή, τοτέ πολύ απλά ο αριθμός αυτός διπλασιάζεται. 320. Rolling Eyes 

ΥΓ. Να σημειωθεί ότι στις πράξεις δεν ανακατεύω ταχυδρομικά τέλη, κόστος φακέλλου/δέματος, βενζίνη προς το ταχυδρομείο κλπ.  Idea
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
THANQUOL

THANQUOL


Αριθμός μηνυμάτων : 95
Ημερομηνία εγγραφής : 15/10/2013
Ηλικία : 37
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DWARF RUMOURS   DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΤρι Φεβ 11, 2014 11:09 am

Φοβερή η κοστολόγηση και ο επιμερισμός κόστους...Έτσι γίνονται οι σωστές δουλειές!  Wink 
Αρα μιλάμε για 100δες ποσοστά κέρδους που είχαν έχουν κ θα έχουν αντίκρυσμα και καλά θα κάνουν κ να επιβάλλονται άμα τα "σηκώνει" η επιχ/κή στρατηγική κ πολιτική τους.
Και βλέπω δεν έχεις συμπεριλάβει τα έξτρα έξοδα του καταναλωτή σε κιλά κόλλας και green staff για να κολλήσει το οποιοδήποτε μολυβένιο κ 60αρι μοντέλο που θα ξεκόλλαγε  affraid  τουλάχιστον 2 με 3 φορές Μ.Ο σε κάθε μεταφορά για μία γ@μημένη μάχηι  Razz 
ΠΟΥ!...ΣΗΜΑΙΝΕΙ ότι είναι ένα από τα θετικά που πολλοί players δεν μπορούν να αναγνωρίσουν δικαιολογημένα ίσως και δεν ξέρουν τι σημαίνει πραγματικό "κλέψιμο"!Και γ αυτό το λόγο χαίρομαι που υπάρχουν άτομα σαν κ εσάς που ξέρουν τι λείπει και μπορούν ν προσφέρουν όπως μπορούν κ φαίνεται μέχρι στιγμής ότι αγαπάνε αυτό που αγαπάμε όλοι κ τα καταφέρνουν μια χαρά!
Παρεπιπτόντως είδα τους νέους ΟΥΝΟ-ΝΑΝΟΥΣ από κοντά και είναι ΠΟΟΛΥ προσεγμένοι και πολύ τούμπανα!Δεν πέφτει ούτε καρφίτσα ανάμεσα στα Ranks μιλάμε!Πραγματική Φάλαγγα!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Ragnar

Ragnar


Αριθμός μηνυμάτων : 2411
Ημερομηνία εγγραφής : 03/02/2012
Ηλικία : 46
Τόπος : Ιλιον-Αττικης

DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DWARF RUMOURS   DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΤετ Φεβ 12, 2014 9:15 am

bugmans brewery

Part Three: Magic Items

Yes you read correctly, Dwarfs now have 6 magic items as well as the runes system, both contribute to characters magic allowance. You cannot add runes to the pre made magic items. The items are as follows:

Hammer of Karak Drazh - 32.5ss (Magic Weapon): Attacks with the Hammer are resolved at +3I and any enemy model that suffers one or more unsaved Wounds from it have their own Initiative reduced to 1 until the end of the Close Combat phase. Pretty much useless since it costs so much and our characters don't have very high Initiative even with this bonus they will not be on par with a Demon Prince or Vampire Lord.

Red Axe of Karak Eight Peaks - 25ss (Magic Weapon): Re-rolls To Hit and To Wound and causes Terror against all models against O&G and/or Skaven. Again, pretty much useless, great for when you fight those armies but I don't like tailoring to play against an opponent, nor do I think spending 25ss worth of magic is worth it for 2 of the 13 or whatever armies.

Magnificent Armor of Borek Beetlebrow - 30ss (Magic Armor): Grants the wearer a 2+ armor save. In addition, grants the wearer a 3+ ward save against all attacks of S6 or higher. Yet again I think this is not worth the points. If you got the ward save against S5 or higher it would probably be worth it but S6 isn't common enough IMO. There are better defensive builds to be made via runes.

Solver Horn of Vengeance - 22.5ss (Enchanted Item): One use only, can be used at the start of any friendly turn. Its wielder and all friendly units within 6" gain the Devastating Charge special rule until the start of their following turn. Additionally once the horn is used, the user and any unit he is with causes Fear in High Elves, Dark Elves and Wood Elves for the rest of the game. This item is actually pretty good. Charging can be difficult with Dwarfs but if you sound the horn and get 1-2 units to charge you basically win the game (barring bad luck), this gives all Dwarfs +1 Attack and +1 Strength (from the army rule of Resolute) on the turn they charge. I wouldn't want to be on the receiving end of a charge from a unit of 30+ Hammerers with 3S7 attacks each (possibly with Hatred from the Ancestral Grudge Rule). Even Hand Weapon Shield Longbeards get 2S5 attacks each which is on par with many elite units. I like this one!

Fiery Ring of Thori - 17.5ss (Enchanted Item): Gives the bearer a Strength 4 Flaming Breath Weapon. Pretty good item if you can fit it in on one of your characters. Nice for the extra punch, basically a Black Dragon Egg without the random element.

Banner of Lost Holds - 50ss (Magic Standard): All models in the unit with this banner can re-rolled failed To Wound rolls in close combat. Pretty good, but since its only for a BSB I would say not worth it. Other banner runes are better IMO



Αν εξαιρεσεις τα Horn + ring ολα τα αλλα ειναι για τον π*****
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Ragnar

Ragnar


Αριθμός μηνυμάτων : 2411
Ημερομηνία εγγραφής : 03/02/2012
Ηλικία : 46
Τόπος : Ιλιον-Αττικης

DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DWARF RUMOURS   DWARF RUMOURS - Σελίδα 6 I_icon_minitimeΤετ Φεβ 12, 2014 9:35 am

So the runes system has seem some general changes. The rules for inscribing an item remain the same (no more than 3 runes on an item, weapon runes go on weapons and such, no more than 1 of the same master rune in the army, no more than 1 master rune on the same item, no identical builds). The biggest change is that multiples of runes no longer provide duplicate affects (the can in some cases but usually don't). Instead if you take a rune a second time, it replaces the effects of the first rune and gives you the effects of the second rune (which almost always include the affects of the first rune). This means that if you take two runes of Penetrating (see engineering runes below) you don't get +2 Strength on the war machine's shooting attacks, you get +1S for the first rune of penetrating but the the second one also gives you the same +1 as well as a single re-roll of a To Wound roll in the game. This means runes do not stack, instead they provide the new bonus listed under the entry for two runes of _____ or three runes of _______.

Weapon Runes:
Note: Weapon Runes Cannot be inscribed on Great Weapons and there isn't a rune that allows you to do so anymore so thats quite a big downside.

Master Rune of Skalf Blackhammer - 37.5ss (same as before): A weapon with this rune always Wounds on a 2+ against a character in nonmagical armor, in which case they always wound on a 3+. Note that this doesn't say you modify your strength to always wound on a 2 or 3 meaning you don't get an armor save modifier with these attacks. This makes this rune pretty weak in the current metagame with so many high armor saves.

Master Rune of Smiting - 30ss (same as before I believe): A weapon with this rune has the Multiple Wounds (D6) special rule. Same as before, wasn't hugely impressed the first time since it is a Master Rune and cannot be combined with ASF or Ignores Armor saves.

Master Rune of Alaric the Mad - 25ss (same as before): A weapon with this rune ignores armor saves. Same as before, still not hugely impressed with this one, can be good but other runes are probably better. To get this with a decent Strength or lots of attacks leaves very little room for Defensive kit.

Master Rune of Breaking - 25ss: If a weapon with this rune scores one or more hits on an enemy with a magic weapon, roll a D6, on a 2+ the weapon is destroyed (roll once regardless on number of hits). Pretty much the same, too situational and costly to be worth it IMO.

Master Rune of Dragon Slaying - 25ss: Against Dragons or Chaos Dragons, a weapon with this rune will always wound on a 2+ and has the Multiple Wounds (2) special rule. Situational and expensive, still gives you nothing to get through the dragon's scaly skin save, pass.

Master Rune of Flight - 15ss: A weapon with this rune may be thrown like a throwing weapon up to 12 and hits on a 2+, roll To Wound as if the target hd suffered a hit from the weapon in close combat. Any additional runes on the weapon will also take effect. This one is pretty bad, short range and doesn't let you pick out a single model like I had hoped it would.

Master Rune of Snorri Spangelhelm - 12.5ss: A weapon with this rune always hits on a 2+. Pretty good, but we usually hit on 3s so not a huge improvement. Good against enemy characters.

Master Rune of Swiftness - 12.5ss: A weapon with this rune has Always Strikes First. This would be better if we had a decent Initiative on our characters or if it wasn't a master rune but as it stands, kind of weak, still one of the better Weapon Master Runes.

Rune of Demon Slaying - 12.5ss/25ss/62.5ss: Against any model from Warhammer: Daemons of Chaos a weapon with this rune receives a +1 bonus To Hit and To Wound. Against any model from Warhammer: Daemons of Chaos a weapon with two Runes of Demon Slaying receives a +1bonus To Hit and To Wound and has the Multiple Wounds (D3) special rule. Against any model from Warhammer: Daemons of Chaos a weapon with three Runes of Demon Slaying hits and wounds on a 2+ and no ward saves can be taken against it. Very situational, but if you want to totally crush an enemy Greater Demon this is the rune for you.

Rune of Fire - 5ss/25ss/62.5ss: A weapon with a Rune of Fire has Flaming Attacks. A weapon with two Runes of Fire has Flaming Attacks and grants its user a Strength 4 Flaming Breath Weapon. A weapon with three Runes of Fire has Flaming Attacks and grants its user as Strength 4 Flaming Breath Weapon with the Multiple Wounds (D3) special rule. Pretty good as now we can get 2 S4 Breath weapons in the army to add to our fighting (and wipe away that pesky regeneration on those Trolls or Beasts of Nurgle). The third application of this rune in particular totally destroys Trolls but don't think three applications are worth it. 2 at most and only if you've already bought the Fiery Ring from enchanted items (which is 15pts cheaper).

Rune of Fury - 12.5ss/30ss/50ss: A weapon with a Rune of Fury has +1 Attack. A weapon with two Runes of Fury has +1 Attack and grants Frenzy. A weapon with three Runes of Fury has +1 Attack and grants Frenzy, additionally after each successful roll To Hit, it grants its user another Attack; roll To Hit and To Wound as normal, these additional attacks cannot generate more attacks. Rank two is pretty lousy considering +2 attacks in BRB is 20pts cheaper, true you get the Immune to Psychology that Frenzy provides but you can lose Frenzy so bleh. The third application of this rune is interesting but you don't really have the points to make it really scary like it sounds since you are a base of S4 and this takes 50ss of your 62.5ss magic allowance on a Dwarf Lord or, if you do, you have basically no defensive capability.

Rune of Dismay - 10ss/22.5ss/40ss: A weapon with a Rune of Dismay grants Fear. A weapon with two Runes of Dismay grants Terror. A weapon with three Runes of Dismay grants its wielder Terror, additionally enemy units in base contact with the wielder are at -1 Leadership. Great rules, too expensive to be worth it IMO though.

Rune of Cleaving - 10ss/17.5ss/32.5ss: A weapon with a Rune of Cleaving has the Armor Piercing rule. A weapon with two Runes of Cleaving grants the wielder +1 Strength and has the Armor Piercing rule. A weapon with three Runes of Cleaving grants the wielder +1 Strength as well as the Armor Piercing and Killing Blow special rules. Note that this is +1 Strength to your profile at all times (unlike the BRB weapons which are only modify the effects of close combat weapons) meaning that this applies if you have to take a Strength test or are hit with the Strength-based Death Snipe. Overall these are decent setups but with only at best a Strength of 5 it isn't enough to really get through enemy armor, even with armor piercing. I like this rune better than most but it just isn't as good as it was.

Rune of Might - 12.5ss/30ss: A weapon with a Rune of Might doubles its wielder's Strength against T5 or more. A weapon with two Runes of Might retains the previous effect and grants the Multiple Wounds (D3) special rule against T5 or more. Third rune has no further effect. This one is probably my favorite. With two runes of cleaving it gives you S5 always with Armor Piercing which goes to a whopping S10 against T5 or more, unfortunately this counts as 3 runes on a weapon so you can't add anything to make the lord on par with the other really killy lords (ASF would make this build amazing).

Rune of Striking - 5ss/17.5ss/30ss: A weapon with a Rune of Striking grants +1WS. A weapon with two Runes of Striking grants +1 WS and allows the wielder to re-roll failed To Hit rolls in close combat. A weapon with three Runes of Striking grants WS10 and allows the wielder to re-roll failed To Hit rolls in close combat. Again, really nice rules but they take up too many spots on the character's weapon to be useful. If +1 WS and re-rolls or WS10 and re-rolls were individual runes they would be amazing but as it stands they don't allow for much to work with them.

Grudge Rune - 12.5ss: For each Grudge Rune in your army, nominate one enemy character or monster in the enemy army at the beginning of the game. The wielder of the weapon gains +1 To Hit and can re-rolled failed To Wound rolls in close combat against the nominated model. Multiples have no effect. Pretty nice for assassination, could be good on a Dragon Slayer character with his D3 wounds vs monsters rule.

Rune of Parrying - 12.5ss: If a character has a weapon with this rune, enemy close combat attacks suffer -1 to hit him. One of my favorites for a BSB if you don't give him a magic banner. Great defensive ability that works quite well with our high Toughness and Armor Saves.

Rune of Speed - 2.5ss: A rune of speed grants +1 Initiative. Each Rune of Speed adds +1 Initiative.

So those are the weapon runes. The reason I said that combat characters may not be worth it is because all of the good effects are on the 2nd or 3rd application of a rune which means that you have little to no room to add other runes onto your weapon (remember you can only have 3 runes total in any combination on an item). The only exception that I see are rune of might and master rune of swiftness. Aside from those, I felt our weapon runes were a bit of a let down. Keep in my all my opinions about all runes (and rules) is only a first glance, I have yet to play a Dwarf Lord so I can't speak from experience. I'm curious to know what you guys think and can come up with.

More runes around the corner!

Armor Runes:

Master Rune of Adamant: Grants wearer T10. Nice on paper but really expensive, leaves very little room for any offensive kit.

Master Rune of Gromril: 5points more than the previous version (if memory serves), grants wearer 1+ armor save that cannot be improved. Still a really nice bonus and 15pts cheaper than the 2+ armor save provided by the BRB magic armor.

Rune of Fortitude: A Rune of Fortitude grants its wearer +1T. Two Runes of Fortitude grant the wearer +1T and a 5+ ward save. Three Runes of Fortitude grant the wearer +1T, a 5+ ward save, and against attacks with the multiple wounds special rules, roll a D6, on a 2+ the wounds are not multiplied. +1T is nice, making our Thanes/Lords T6 but there is a better rune combo (see rune of iron below).

Rune of Iron: A Rune of Iron grants the wearer +1 Wound (great in combination with the Shieldbearers option for a Lord). Two Runes of Iron grant the wearer +1 Wound and +1 Toughness (even better and only 10pts more than the +1 Toughness from a Rune of Fortitude, I would say thats easily worth it for another wound). Three Runes of Iron grant the wearer +1 Wound, +1 Toughness and a 5+ ward save (not worth it for the additional points IMO). This is my favorite rune for characters in the book. Give two runes of Iron to a Dwarf Lord with Shieldbearers and suddenly you are T6 with 6 wounds and a 1+ armor save (assuming you have a shield). This is the one redeeming quality for a combat lord. Even on a BSB 3 Wounds with T6 and a 2+ or 1+ save (from a Rune of Stone - see below) is really hard to get through, add on a rune a parrying and thats a tough nut to crack.

Rune of Shielding: Grants the wearer a 2+ ward save against Wounds caused by shooting attacks and magic missiles. Multiples have no further effect. If only Slayer characters could take Armor Runes...

Rune of Preservation: 2+ ward save against wounds with Killing Blow or Heroic Killing Blow. Worse than what it used to be but can still be nice to stop that instant death on your general or BSB.

Rune of Impact: Grants the wearer Impact Hits (1). Cool, fluffy and nice to look at, leave this one at home.

Rune of Stone: Basically as before. +1 armor save. Multiples have no further effect. This is the only rune breaking the Rule of Pride, meaning several characters can wear gromril armor with a single Rune of Stone.

I quite like the armor runes (particularly Rune(s) of Iron and Rune of Stone) and I think they are the only thing that prevents fighting characters from being a waste of points, I am curious to see what you guys can come up with when combined with the Weapon Runes.

Banner Runes:

Master Rune of Groth One-Eye: All Dwarf units within 12" are Stubborn. Nice effect and even fits on the Hammerers point allowance for a banner, but cannot be taken by any other elite units and as Hammerers are already stubborn its a bit of a waste, especially with Rune of Stoicism (see below).

Master Rune of Stromni Redbeard: +1 Combat res to the unit and all friendly Dwarf units within 12". Nice and again it fits on the Hammerers points allowance for a banner, but too spendy IMO to be worth it. Combat rez isn't as huge as it was in 7th what with Steadfast and all.

Master Rune of Valaya: Confers an additional +2 to dispel bonus for the army. Additionally, all Remains in Play spells are dispelled immediately on a roll of a 3+ on a D6 (roll separately for each Remains in Play spells at the start of each friendly magic phase). This one is my personal favorite. And its seen a 35pts reduction from the previous book making it fit rather nicely on a Hammerer banner, sadly the other elite units cannot field this one. I would say this is an auto include with the nerf we got for our anti-magic.

Master Rune of Grungni: BSB only. Confers a 4+ ward save to its bearer. Additionally confers a 5+ ward save against all Wounds caused by shooting attacks and magic missiles to any friendly units within 6" of the bearer. This is another banner I wouldn't leave home without. Hammerers are more expensive then ever and with shields they are the same as a Phoenix Guard. Kind of unfortunate you can't take this one without a BSB but it now gives him a 4+ ward save and the banner is only 15pts more than it used to be. I would always run this as well, I field this one on a BSB with a shield (3+, 4+ with T5 isn't bad, particularly for having a magic banner) and the Master Rune of Valaya on a unit of 25+ Hammerers.

Rune of Battle: One Rune of Battle: +1 combat res. Two Runes of Battle: +2 combat res. Three Runes of Battle: +2 combat res and confers the Fight in Extra Ranks special rule to the bearers unit. Too expensive for the first two effects and while the effect with 3 applications is really nice, its too much even for the Hammerer banner and leaves you with no defense on your BSB.

Rune of Slowness: Any enemy unit charging a unit with a single Rune of Slowness subtracts D6" from its charge distance (as before but 15pts cheaper). A second Rune of Slowness means the foe rolls 2D6 and must choose the highest when subtracting from his charge distance (same cost as the original Rune of Slowness in previous book). A third Rune of Slowness maintains the previous effects and, if the enemy makes a charge into the unit, it suffers from Always Strikes Last. So yeah, amazing effects all around. Both 1 or 2 runes can be placed on any unit that can take a magic banner which is amazing. I like this one on a unit of HW/Shield Longbeards. The third rank is just 5pts too much to fit on the Hammerer standard, making it not worth it IMO.

Runes of Sanctuary: Magic Resistance (1), (2), or (3) corresponding to the number of applications. Same cost as magic resistance Talismans in BRB for each value.

Rune of Stoicism: Gives the bearer's unit Stubborn. Really nice, especially as it fits on any magic banner option. I like this one for Longbeards if you don't take Slowness on them.

Strollaz' Rune: A standard bearing this rune gives the bearer's unit Vanguard. Raargh go go offensive Dwarves, fits on any magic banner. Try a horde of Longbeards/Slayers/Hammerers with a Horde of Miners and a Horde of Rangers, Turn 2-3 charges with Dwarfs? Yes please! Note you can put this on multiple banners as long as you have different combinations on those banners. Unfortunately this plus the cheapest banner rune is 5pts too much for anything but Hammerers but you can still do two units with it if you so desire. Keep in mind the Anvil lost its moving spell though. My brother also pointed out that this can be put on your Irondrakes to get them in range first turn, nice find and probably my favorite use of this banner for a balanced list.

Rune of Courage: The bearer and his unit have Immune to Psychology. Not really worth it IMO, there are better banners and not for much more either seeing as this is only 15pts less than a Rune of Slowness or Stoicism or Strollaz.

Ancestor: One use only. Multiples have no further effect. Allows you to take a break test on a single D6. Meh, Dwarfs rarely run and since this is only 15pts less than a rune of Stoicism I would say go for that instead.

I'll finish with the Talismanic and Engineering runes on my next post.

Talismanic Runes:

Master Rune of Balance: Same cost as before but now only steals a dice on a 4+ and does nothing else. Still Runelords and Runesmiths only. Not worth it.

Master Rune of Spite: 20pts cheaper than what it was in the previous edition but a totally new effect. Now whenever bearer suffers an unsaved Wound in close combat it does a S5 hit in return. Fluffly and pointless IMO.

Master Rune of Passage: Same as a champion upgrade and allows the character and the unit he joins to automatically pass any Dangerous Terrain tests. Could be good for a filling in 10pts to spend.

Runes of Warding: 6+/5+/4+ ward save for 1/2/3 applications of the rune. 5+ ward save is 5pts more than the BRB version, others are same as BRB versions.

Rune of Spellbreaking: Runesmith/Runelord only. A single Rune of Spellbreaking auto dispels a non-irresistable spell. A second Rune of Spellbreaking auto dispels a non-irresistable spell and on a D6 roll of a 4+, destroys that spell (Spelleater from last book). Do not misunderstand, having two Runes of Spellbreaking doesn't give you two scrolls, one that eats a spell, it instead gives you a Spelleater rune exactly from last book (5pts cheaper this time around though). Both are good choices, I always like having a dispel scroll and Dwarfs can still get more than one, just have to spread them around multiple Runesmiths. Even more important to have at least one of these with the weakened anti-magic from the Master Rune of Balance and the Runesmith/Runelord nerfs.

Rune of Luck: One use only. One time re-roll for a To Hit, To Wound, Armor Save, Ward Save or Characteristic test in the game. Multiples have no effect. Characteristic test could be nice to be able to re-roll against some of the doomsday spells (I'm looking at you Purple Sun of Xeres), especially in uncomped environments.

Rune of the Furnace: 2+ ward save against Flaming Attacks, same cost as +1Initiative Weapon Rune was last book (which I think is the same as what it was last time but not positive).

So we lost the nice anti-magic of Master Rune of Balance and we lost the +1 to dispel rune, this is why I think a Rune of Spellbreaking and a magical standard with Master Rune of Valaya are necessary, especially with Runesmiths and Runelords only having the chance to channel dispel dice rather than adding them freely.

Engineering Runes (If I didn't mention it before Rare War Machines get half the points to spend on these as the special ones do, Note: Gyrocopters and Gyrobombers are Unique units and not War Machines so they don't get any).

Master Rune of Immolation: Self detonation rune like before, 2D6 S4 Magical Flaming hits to anything in base contact and then it dies. Still not worth it IMO.

Master Rune of Disguise: War machine counts as being in hard cover always. This is actually pretty nice. Makes war machines really resistant to Gutter Runners, Skinks and mass fire. They now have to charge to reliably kill the machine, reducing their maneuverability and since all crews are Stubborn now, who knows, you can probably tie them up for a bit in close combat. 25% of a special war machine's points allowance, not bad, especially on a Flame Cannon.

Rune of Penetrating: The first application is 15pts more than it used to be, the second is the same as two old runes of penetrating. +1 Strength to a maximum of 10. A second rune increases the Strength of the shot by 1 to a max of 10 (not an additional +1 Strength, I read it pretty carefully and am certain of this) and allows you to re roll a single failed To Wound roll in the course of the game. A third rune has no further effect. The first application is probably still worth it. Maybe not on a Grudge Throwers, but now it can upgrade a Flame Cannon or Organ Gun to S6! I think thats where we will be seeing these runes nowadays. I think because of this, the Grudge Thrower isn't usually worth it because the Flame Cannon is base S5 and way more reliable to hit with and can even be upped to S6 and it does D3 wounds against all hit targets.

Stalwart Rune: Crew get +1 combat res. Two runes gives you the same +1 and Unbreakable. Three runes gives you no additional effect.

Rune of Accuracy: Same cost as before. +1 to Hit bonus (good for those Organ Guns, especially with a Master Engineer, though that gets to be spend really fast). If you don't use BS you can re-roll the scatter dice. Multiples have no further effect. Still think the Flame Cannon is better than an Organ Gun for the points.

Rune of Forging: Same as before, same cost same rules.

Flakkson's Rune of Seeking: Cant believe they kept this one, +1 to hit for Bolt Throwers only and only against Flyers. Multiples have no further effect. Pointless.

Rune of Burning: Same as before (cost and effect).

With the nerf to Rune of Penetrating, I think my War Machine Setup will be 1-2 Cannons and 1-2 Flame Cannons, everything else just pales in comparison to the usefulness of the Flame Cannon. I think you don't need more than 1 Cannon if you take 2 Flame cannons and unit of Irondrakes (which I love).

Anyway, thats everything (aside Special Characters, but you guys will have to wait til you get your books for that one).

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
DWARF RUMOURS
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 6 από 7Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο
 Παρόμοια θέματα
-
» Lizardmen rumours
» Dark Elves Rumours
» Empire rumours update
» White dwarf no more
» 3rd Golden Dwarf

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
BEARDEDHAMMERS :: Warhammer fantasy :: Warhammer News&Rumours-
Μετάβαση σε: