BEARDEDHAMMERS
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


WARHAMMER GAMING GROUP
 
ΦόρουμΦόρουμ  Latest imagesLatest images  ΑναζήτησηΑναζήτηση  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  
Λέξεις Κλειδιά
deadzone elves griffon
Πρόσφατα Θέματα
» Warpath tournament 21/1/2018
1st BEHA.D.L. (Team Management and league management) I_icon_minitimeΤρι Ιαν 16, 2018 7:32 pm από Ragnar

» South-Side by Gamers Castle
1st BEHA.D.L. (Team Management and league management) I_icon_minitimeΔευ Μάης 29, 2017 4:21 pm από Ragnar

» Μαχη 5/1/17
1st BEHA.D.L. (Team Management and league management) I_icon_minitimeΚυρ Ιαν 08, 2017 12:59 pm από Ragnar

» To group δραστηριοποιείται στο W40K?
1st BEHA.D.L. (Team Management and league management) I_icon_minitimeΠεμ Νοε 03, 2016 4:27 pm από Ragnar

» Path to glory rounds
1st BEHA.D.L. (Team Management and league management) I_icon_minitimeΤετ Νοε 02, 2016 8:39 am από Ragnar

» Warbands
1st BEHA.D.L. (Team Management and league management) I_icon_minitimeΤετ Σεπ 07, 2016 7:53 pm από Ragnar

» Iron Keep-Path to Glory Campaign
1st BEHA.D.L. (Team Management and league management) I_icon_minitimeΤετ Σεπ 07, 2016 11:10 am από Ragnar

» Age of Sigmar FAQ
1st BEHA.D.L. (Team Management and league management) I_icon_minitimeΤρι Σεπ 06, 2016 8:28 pm από Ragnar

» BeardedHammers Infinity League
1st BEHA.D.L. (Team Management and league management) I_icon_minitimeΔευ Αυγ 01, 2016 4:49 pm από Ragnar

Πλοήγηση
 Αρχική
 Ευρετήριο
 Κατάλογος Μελών
 Προφίλ
 Συχνές Ερωτήσεις
 Αναζήτηση
Απρίλιος 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο

 

 1st BEHA.D.L. (Team Management and league management)

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
andreasch

andreasch


Αριθμός μηνυμάτων : 1190
Ημερομηνία εγγραφής : 12/02/2012
Ηλικία : 42
Τόπος : here and there...

1st BEHA.D.L. (Team Management and league management) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: 1st BEHA.D.L. (Team Management and league management)   1st BEHA.D.L. (Team Management and league management) I_icon_minitimeΠεμ Σεπ 11, 2014 11:00 pm

Σε αυτό το πόστ θα δείτε πως μπορείτε να διαχειριστείτε την ομάδα σας, τις διαδικασίες ενδιάμεσα στα παιχνίδια,πώς βλέπετε το επίπεδο της ομάδας σας, τι μπορείτε να κερδίσετε και πώς. Eπίσης θα μάθετε τι θα πρέπει να σημειώνετε κατα τη διάρκεια του παιχνιδιού. Όλα αυτά θα πρέπει να γίνονται με μεγάλη προσοχή και να υπάρχει πάντα κάποιος ακόμη ωστε να μπορεί να βεβαιώσει την ορθότητα της διαδικασίας. Αν δεν γίνουν σωστά τα παρακάτω η λίγκα είναι καταδικασμένη να αποτύχει και πολύ γρήγορα μάλιστα!

League round sequence (διαδικασία κάθε αγωνιστικής)
Σε κάθε αγωνιστική εκτός απο το ίδιο το παιχνίδι θα πρέπει να ακολουθείται μία διαδικασία με την παρακάτω σειρά καθώς και να σημειώνονται απο τους παίκτες τα παρακάτω. Αμέσως με το τέλος του παιχνιδιού θα πρέπει να ενημερώνετε ο αρμόδιος sponsor με όλα τα στοιχεία για να ενημερώσει τα roster των ομάδων, αλλά και για να μπορέσει με τη σειρά του να ενημερώσει τους coaching players κατα τη διάρκεια του chat meeting για τα mc που θα έχουν προς διάθεση.

α) Man of the match (MotM)
Με το τέλος του αγώνα θα πρέπει να δώσετε 1 XP στον παίκτη που βγήκε MotM. Για να υπολογίσετε ποιός βγήκε MotM υπολογίστε το σύνολο των cheers που έκανε κάθε ομάδα κατα τη διάρκεια του αγώνα. Μετά ένας random παίκτης απο την ομάδα με τα περισσότερα cheers αποκτά έναν έξτρα πόντο XP. Μην υπολογίζετε παίκτες που μπορεί να έχουν πεθάνει ή που ήταν στον πάγκο σε όλο το παιχνίδι. Αν δεν υπήρχαν cheers απο καμία ομάδα δεν δίνεται το βραβείο MotM. Αν και οι δύο ομάδες έχουν τον ίδιο αριθμό cheers τότε το βραβείο δίνεται και στις δύο ομάδες ακολουθόντας την παραπάνω διαδικασία.

β) Results (αποτελέσματα)
Ενημερώστε τον sponsor για το αποτέλεσμα του αγώνα κρατώντας το τελικό σκόρ, το rush κατα το οποίο τελείωσε ο αγώνας και τους πόντους που πέτυχε η κάθε ομάδα ανεξαρτήτως τελικού αποτελέσματος.
Στη γενική βαθμολογία του πρωταθλήματος οι πόντοι θα κατανέμονται ως εξής.
- Αν το παιχνίδι λήξει με 7pts υπέρ της μίας ομάδας τότε οι βαθμοί είναι Winner:3pts / Loser:0pts
- Αν το παιχνίδι λήξει με οποιοδήποτε άλλο σκόρ Winner: 2pts / Loser 1pt
- Αν το παιχνίδι λήξει ισοπαλία (no sudden death round) 1pt ο καθένας

γ) Player Advancement (Εξέλιξη παικτών)
Σε αυτή τη διαδικασία μπορείτε να αναβαθμίσετε τους παίκτες του roster σας (όχι MVPs ή Free Agents). Κάθε παίκτης όταν ξεκινάει βρίσκεται στο επίπεδο 1. Κατα τη διάρκεια των παιχνιδιών μπορεί να κερδίσει XP points που μπορεί να τα χαλάσει για να αναβαθμιστεί κατα το ενδιάμεσο των αγωνιστικών. Κάθε ένα απο τα παρακάτω χαρίζουν 1 XP point στον παίκτη που το πετυχαίνει. Σημειώστε αμέσως το νούμερο του παίκτη μόλις πετύχει κάτι απο την παρακάτω λίστα κατα το παιχνίδι και ενημερώστε τον sponsor. Τα XP είναι ατομικά για κάθε παίκτη και δεν μεταφέρονται απο έναν παίκτη σε άλλο.
- Score 3 or 4 point strike (striker or jack only)
- Injuring an opponent for 3 turns (any player)
- Killing an opponent (any player)
- Man of the Match (any player)
Στο τέλος κάθε αγώνα δείτε αν κάποιος απο τους παίκτες σας μπορεί να αναβαθμιστεί. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να χαλάσει τόσα XP όσο το επίπεδο που θα θέλει να φτάσει. Μπορεί να ανέβει μόνο 1 επίπεδο μετά απο κάθε αγώνα. Θα πρέπει να ανέβει τα επίπεδα με τη σειρά. Δηλαδή δεν μπορεί απο επίπεδο 1 να γίνει αμέσως 3 επειδή έχει τα 3 XP που χρειάζεται. Θα πρέπει πρώτα να γίνει επίπεδο 2 και μετά 3.
Οταν ανέβει ένα επίπεδο θα πρέπει να ρίξετε ζάρι μπροστά απο τον αντίπαλό σας σε κάποιο απο τα advancement tables για να δείτε τι ability αποκτάει. Αμέσως σημειώστε το και ενημερώστε τον sponsor για να αναβαθμίσει το roster σας.

Team Management
Το team management χωρίζετε στις παρακάτω υποκατηγορίες με σειρά που θα πρέπει να εκτελούνται.
α) Calculate earnings
Τα έσοδα μετρίουνται σε mc. Τα έσοδα της ομάδας μετά απο κάθε παιχνίδι δεν είναι στάνταρ καθώς υπολογίζονται οι πωλήσεις αναμνηστικών, ποτών, δικαιώματα διαφημήσεων κα. Αυτό γίνεται με τον εξής τρόπο.
- Αφού έχετε τελειώσει το παιχνίδι με τον αντίπαλό σας παρόντα ρίχνετε 1 ζάρι για κάθε βαθμό που κερδίζετε απο το παιχνίδι συν 1 ζάρι για κάθε 10mc που κόστιζε ακριβότερα η αντίπαλη ομάδα πρίν το παιχνίδι (άσχετα αν κερδίσατε ή χάσατε). Τα ρίχνετε όλα μαζί βγάζετε το συνολικό άθροισμα. Τόσα είναι και τα mc που κερδίσατε απο το παιχνίδi. Tα σημειώνετε στο record sheet του αγώνα και ενημερώνετε τον sponsor.
b) Dead Players
Αν κάποιος παίκτης πεθάνει σε έναν αγώνα μπορείτε να επιλέξετε να κάνετε κάτι απο τα παρακάτω.
- Να τον επαναφέρετε πληρώνοντας το βασικό του κόστος σύν 1D6 σε mc. Όταν επαναφέρετε κάποιο πάικτη χάνετε ότι αχρησιμοποίητα XP μπορεί να είχε και δεν κερδίζει τίποτα απο XP απο το παιχνίδι στο οποίο σκοτώθηκε. Οτιδήποτε άλλο ability μπορεί να είχε κερδίσει πρίν απο αυτό τον αγώνα το διατηρεί.
- Να τον επαναφέρετε δοκιμάζοντας πειραματικές ιατρικές μεθόδους. Αν επιλέξετε αυτή τη μέθοδο επαναφοράς θα πρέπει να πληρώσετε 4mc και να ρίξετε στο παρακάτω table.
Dice roll 1 / No recovery / Player lost and may not even be recycled
Dice roll 2 / Recovers / -1 skill
Dice roll 3 / Recovers / -1 speed
Dice roll 4 / Recovers / -1 strength
Dice roll 5 / Recovers / Lose 1 ability at random, if no ability count this roll as 6 instead
Dice roll 6 / Recovers / Fully recovers
- Να τον ανακυκλώσετε. Θα χάσετε τον παίκτη σας απο το roster αλλά θα κερδίσετε 5mc στο ταμείο σας.
c) Να αγοράσετε καινούριους παίκτες, dreadball cards, coaching dices, coaches, cheerleaders.
Μία ομάδα μπορεί να έχει max 14 παίκτες στο roster της. Το κόστος κάθε παίκτη είναι ίσο με τα mc που έχει στο προφίλ του. Επίσης δεν μπορείτε να έχετε στο roster σας παραπάνω απο το διπλάσιο των παικτών που επιτρέπεται σε κάθε θέση απο το starting number στο προφίλ της ομάδας σας. Στο διπλάσιο δεν συμπεριλαμβάνονται οι MVPs και οι Free Agents που μπορεί να έχετε νοικιάσει για έναν αγώνα.
Να αγοράσετε dreadball cards και/ή coaching dice
Μπορείτε να αγοράσετε μέχρι 1 dreadball card και/ή 1 coaching dice ενδιάμεσα στις αγωνιστικές. Κάθε κάρτα κοστίζει 10mc και κάθε ζάρι 6mc. Αυτές είναι μόνιμες προσθήκες στο roster σας. Μία ομάδα μπορεί να έχει max 7 κάρτες και 7 ζάρια.
Να αγοράσετε cheerleaders ή coaches
Μπορείτε να αγοράσετε coaches δαπανόντας 8mc για τον καθένα. Μπορείτε να έχετε σύνολο μέχρι τρείς coaches (έναν απο κάθε είδος). Αφού τον αγοράσετε δεν χρειάζεται να τον ξαναπληρώσετε. Για να αγοράσετε cheerleaders πρέπει να ξοδέψετε 8mc. Τις πληρώνετε μόνο μία φορά και μπορείτε να έχετε εώς 7 στο roster σας.

Αφου έχουν γίνει όλα αυτά θα πρέπει να ενημερωθεί ο sponsor για να κάνει τις απαραίτητες αλλαγές στο roster της ομάδας σας.

Team Ranking Value (κατάταξη των ομάδων σε αξία)
Στο dreadball η κατάταξη των ομάδων μετριέται υπολογίζοντας την αξία τους σε mc. Αυτό βγαίνει απο το συνολικό άθρισμα του κόστους των παρακάτω:
α) παίκτες στο ρόστερ (βασικό κόστος συν 5mc για κάθε επίπεδο που έχει ανέβει κάποιος παίκτης)
β) Dreadball cards (10mc η κάθε μία)
γ) Coaching dice (6mc το κάθε ένα)
δ) Coaching Staff (8mc ο κάθε ένας)
ε) Cheerleaders (8mc η κάθε μία)
στ)Ταμείο (τα αξόδευτα mc σας)

Αφού θα έχει γίνει η απαραίτητη ενημέρωση στον sponsor υποχρεωτικά ΠΡΙΝ το chat meeting θα ενημερώνει ο sponsor τα roster των ομάδων. Μετά θα κατατάσει και θα κοινοποιεί ο sponsor το team ranking value.


Κάθε αγώνας μετράει (underdog bonus)
Σε κάθε αγώνα και όσο θα προχωράει η σεζόν το team ranking value ανάμεσα στις ομάδες θα αλλάζει. Τι συμβαίνει όταν αγωνίζεστε απέναντι σε μία ομάδα με μεγαλύτερο team ranking? Πώς θα γίνει αυτός ο αγώνας δίκαιος? Απλά... underdog rule!

- Όταν δύο ομάδες διαφορετικού team ranking συναντιούνται η ομάδα με το χαμηλότερο team ranking γίνεται γνωστή ως underdog. Το σύστημα underdog δίνει ένα προσωρινό bonus για τον επι μέρους αγώνα σαν βοήθημα στην ομάδα με το χαμηλότερο team ranking ανάμεσα στο ζευγάρι. Αυτό λέγεται underdog bonus.
Το underdog bonus μετριέται σε mc και βγαίνει απλά αν υπολογίσετε τη διαφορά σε κόστος ανάμεσα στην υψηλότερη με τη χαμηλότερη ομάδα σε mc.
To μπόνους αυτό πρέπει να ξοδευτεί σε κάθε αγώνα καθώς δεν μπορεί να αποθηκευτεί. Κάθε underdog bonus που δεν ξοδεύεται πριν απο έναν αγώνα χάνεται. Μπορείται να το ξοδέψετε με τους παρακάτω τρόπους:
a) MVPs
b) Free agents

- Κατα τη διαδικασία ενοικίασης MVPs μπορείται να ξοδέψετε αυτό το μπόνους για την αγορά τους. Εκτός απο το μπόνους μπορείτε να προσθέσετε και απο το ταμείο σας mc που θα έχετε. Αυτό βοηθάει στο να μπορέσετε πιο εύκολα να αποκτήσετε κάποιον MVP που θα ήθελε και κάποιος που δεν είναι underdog και θα αναγκαστεί να χαλάσει μόνο απο το ταμείο του mc.
- Επίσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να ενοικιάσετε Free agents.
Free Agents μπορούνα ενοικιαστούν μόνο απο το underdog bonus. Για κάθε 10mc που σας έχου περισσέψει απο το underdog bonus ρίχνετε 1D6 σε κάποιον απο τους αντίστοιχους πίνακες. Αυτοί οι παίκτες θα είναι στ διάθεσή σας για αυτό το παιχνίδι.

Η διαδικασία αυτή θα λαμβάνει μέρος κατα τη διάρκεια του chat meeting οπου το ποσό που αναλογεί στον καθένα θα προστίθεται μέχρι το τέλος του meeting.

Hiring MVPs
Σε κάθε meeting μπορείτε να νοικιάσετε όσους MVPs μπορέσετε. Το ελάχιστο ποσό που πρέπει να δώσετε για να νοικιάσετε έναν MVP είναι αυτό που αναγράφεται στο προφίλ του. Αυτό το ποσο σε mc είναι ο μισθός του για ένα μόλις παιχνίδι. Αν καταφέρετε να τον νοικιάσετε μπορείτε να επιλέξετε αν θέλετε να τον κρατήσετε για περισσότερους απο 1 γύρους πληρώνοντας το αντίστοιχο αντίτιμο για κάθε παιχνίδι που θα έχετε τις υπηρεσίες του. Αν κάποιος MVP ζητηθεί απο παραπάνω απο 1 coaching player τότε μπαίνει σε διαδικασία πλειστηριασμού για να οριστεί η τιμή του. Όλα τα ποσά για ενοικίαση MVPs πληρώνονται εξ αρχής. Η διαδικασία κατα το chat meeting είναι η παρακάτω.

- Οι sponsors πριν απο το meeting θα έχουν επιλέξει ποιοί απο τους MVPs θα είναι διαθέσιμοι προς ενοικίαση. Αυτό δεν σημαίνει οτι θα είναι πάντα διαθέσιμοι αυτοί που ίσως θα θέλατε. Οι μόνοι υπεύθυνοι για την επιλογή θα είναι οι sponsors.
- Ένας sponsor που θα είναι ο συντονιστής στο chat meeting θα γράφει ένα ένα τα ονόματα των MVPs που θα είναι διαθέσιμοι για αυτό το γύρο.
- Κάθε coaching player όταν θα βλέπει το όνομα του MVP που θέλει, θα δηλώνει οτι θέλει να ποντάρει για αυτόν. Αν κάποιος coaching player τον είχε νοικιάσει στο αμέσως προηγούμενο παιχνίδι τότε έχει το δικαίωμα να είναι ο πρώτος που θα κάνει προσφορα.
- Αν κάποιος MVP δεν ζητηθεί απο κανένα coaching player τότε η τιμή του πέφτει αυτόματα κατα 2mc και την επόμενη φορά που θα ξανα είναι διαθέσιμος η τιμή του θα ξεκινά με την μείωση.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
1st BEHA.D.L. (Team Management and league management)
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
BEARDEDHAMMERS :: Wargames :: DreadBall-
Μετάβαση σε: