WARHAMMER GAMING GROUP
 
ΦόρουμΦόρουμ  ΗμερολόγιοΗμερολόγιο  Συχνές ΕρωτήσειςΣυχνές Ερωτήσεις  ΑναζήτησηΑναζήτηση  Κατάλογος ΜελώνΚατάλογος Μελών  Ομάδες ΜελώνΟμάδες Μελών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  
Λέξεις Κλειδιά
Πρόσφατα Θέματα
» South-Side by Gamers Castle
Δευ Μαϊος 29, 2017 4:21 pm από Ragnar

» Μαχη 5/1/17
Κυρ Ιαν 08, 2017 12:59 pm από Ragnar

» To group δραστηριοποιείται στο W40K?
Πεμ Νοε 03, 2016 4:27 pm από Ragnar

» Path to glory rounds
Τετ Νοε 02, 2016 8:39 am από Ragnar

» Warbands
Τετ Σεπ 07, 2016 7:53 pm από Ragnar

» Iron Keep-Path to Glory Campaign
Τετ Σεπ 07, 2016 11:10 am από Ragnar

» Age of Sigmar FAQ
Τρι Σεπ 06, 2016 8:28 pm από Ragnar

» BeardedHammers Infinity League
Δευ Αυγ 01, 2016 4:49 pm από Ragnar

» Facebook killed the forum star...
Δευ Μαϊος 16, 2016 10:30 pm από Ragnar

Πλοήγηση
 Αρχική
 Ευρετήριο
 Κατάλογος Μελών
 Προφίλ
 Συχνές Ερωτήσεις
 Αναζήτηση
Οκτώβριος 2017
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο

Μοιραστείτε | 
 

 SCROLLS .

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Gabriel_

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 28
Ημερομηνία εγγραφής : 09/02/2012
Τόπος : Moschato Athens

ΔημοσίευσηΘέμα: SCROLLS .   Τρι Φεβ 21, 2012 7:57 pm

Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε 2 scrolls συχρόνως (από διαφορετικούς μάγους μας) ;
π.χ. μπορουμε να ενεργοποιήσουμε το "feedback scroll" αλλά για να μή φάμε το spell του αντιπάλλου στη μούρη να χρησιμοποιήσουμε και "dispel scroll" ;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://www.pbzone.net
tanto

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 176
Ημερομηνία εγγραφής : 03/02/2012
Ηλικία : 36

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: SCROLLS .   Τρι Φεβ 21, 2012 11:45 pm

Διστυχώς όχι. Είτε το ένα scroll θα χρησημοποιήσεις, είτε το άλλο. Αν "πετάξεις" το dispell scroll όμως δεν τρώς το spell στο κεφάλι!!!

Και μία σημείωση, ΠΟΤΕ δεν κάνουμε dublicate τα items. Δηλαδή ανά στρατό θα έχουμε από ΕΝΑ dispell scroll, power scroll, trickster's shard, war banner etc...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών
Ragnar

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2410
Ημερομηνία εγγραφής : 03/02/2012
Ηλικία : 39
Τόπος : Ιλιον-Αττικης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: SCROLLS .   Τετ Φεβ 22, 2012 7:29 pm

Καλα τα λεει οΤαντο.Βεβαια για να μπορεις να χρησιμοποιησεις ενα οποιοδηποτε scroll,θα πρεπει το spell το οποιο γινεται να μην κασταρετε με irisistable force.Οταν ενα μαγικο κασταρετε ετσι δεν μπορεις να κανεις τιποτα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών
andreasch

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1190
Ημερομηνία εγγραφής : 12/02/2012
Ηλικία : 36
Τόπος : here and there...

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: SCROLLS .   Τετ Φεβ 22, 2012 7:38 pm

Μόνο irresistable dispel... κάνω λάθος? Question
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών
Gabriel_

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 28
Ημερομηνία εγγραφής : 09/02/2012
Τόπος : Moschato Athens

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: SCROLLS .   Τετ Φεβ 22, 2012 7:39 pm

tanto έγραψε:
Αν "πετάξεις" το dispell scroll όμως δεν τρώς το spell στο κεφάλι!!!

Αυτό δεν το καταλαβαίνω :/
Άν χρησιμοποιήσω το π.χ."feedback scroll"δε σημαίνει άμεσα, οτι αφήνω το spell του αντιπάλου να περάσει;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://www.pbzone.net
Ragnar

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2410
Ημερομηνία εγγραφής : 03/02/2012
Ηλικία : 39
Τόπος : Ιλιον-Αττικης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: SCROLLS .   Τετ Φεβ 22, 2012 7:55 pm

οχι παιδες.Απο την στιγμη που κατι κασταρετε με irresistible force.δεν εχεις πλεον την επιλογη του να αφησεις το spell να περασει και να πεταξεις το feedback scroll.Feedback scroll,scroll of leeching,sivejirs hex scroll,dispel scroll,ολα αυτα τα scrolls αν τα παρατηρησετε λενε instead of attempting to dispel the spell.Οταν κασταρεις με irresistible force(page 33 rulebook 1st paragraph)the spell willbe cast with irresistible force and cannot be dispelled.Για να μπορεσεις λοιπον ειτε να dispellareis ενα spell με ζαρια,ειτε να το αφησεις να χρησιμοποιησεις dispell scroll.ειτε να το αφησεις να περασει και ναχρησιμοποιησεις ενα αλλο σκρολλ πρεπει να εχεις απο την αρχη την επιλογη.Το irresistible force δεν σου την αφηνει.Επισης δεν μπορεις να κοψεις ουτε με irresistible dispel.Page 35 second paragraph:although it still cannot help if the spell was cast with irresistible force.Εχουμε μιλησει και με games workshop για το συγκεκριμενο θεμα και εμπιστευθειτε με ειναι οπως σας τα λεω.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών
andreasch

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1190
Ημερομηνία εγγραφής : 12/02/2012
Ηλικία : 36
Τόπος : here and there...

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: SCROLLS .   Τετ Φεβ 22, 2012 7:58 pm

thanks! ξεκάθαρο!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών
tanto

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 176
Ημερομηνία εγγραφής : 03/02/2012
Ηλικία : 36

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: SCROLLS .   Τετ Φεβ 22, 2012 8:07 pm

Το Feedback scroll είναι για να κάνεις ζημιά στον αντίπαλο μάγο.

Rulebook σελίδα 504: Χρησημοποιείς το feedback scroll αντί προσπάθειας για dispel. Το μαγικό γίνεται ΚΑΝΟΝΙΚΑ και για κάθε ζάρι που χρησημοποίησε ο αντίπαλος μάγος ρίχνεις και εσύ από ένα και στο 5+ woundάρει χωρίς armour saves.

Παράδειγμα: Κάνω ένα fireball στο 10+ με τρία ζάρια και το περνάω. Ο Gabriel μου πετάει feedback scroll, κάνω κανονικά τα 2D6 ζημιά του μαγικού και μετά ο Gabriel ρίχνει τρία ζάρια που στο 5+ με woundάρει και δεν έχω armour saves.

'Οταν κάνω μαγικό και φέρω irresistable (δηλαδή 2 ή παραπάνω εξάρια στη ζαριά μου) το μαγικό δεν κόβεται με ΤΙΠΟΤΑ.
Αν τα φέρω κανονικά (πες οτι εχω φέρει 17 με τρία ζάρια συν το level του μάγου μου) και ο Andreasch έχει έναν level 2 μάγο και 2 ζάρια dispel δεν μπορεί λογικά να το κόψει. Τότε κάνει την απέλπιδα προσπάθεια και άν φέρει 2 εξάρια το μαγικό μου ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών
Boromir

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 410
Ημερομηνία εγγραφής : 15/02/2012
Ηλικία : 34
Τόπος : Nikaia

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: SCROLLS .   Τετ Φεβ 22, 2012 9:29 pm

Δηλαδη με απλα λογια φοβου τα irresistible!(και τους μαγους που τα κανουν)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών
BlackWolf

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 40
Ημερομηνία εγγραφής : 11/06/2012
Ηλικία : 26

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: SCROLLS .   Δευ Ιουν 25, 2012 5:00 pm

Μόνο αν μετα δεν τους φάει το μαύρο σκοτάδι του χάους μαζί με το υπόληπο unit.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών
 
SCROLLS .
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
BEARDEDHAMMERS :: Warhammer fantasy :: Shamans Lair-
Μετάβαση σε: