WARHAMMER GAMING GROUP
 
ΦόρουμΦόρουμ  ΗμερολόγιοΗμερολόγιο  Συχνές ΕρωτήσειςΣυχνές Ερωτήσεις  ΑναζήτησηΑναζήτηση  Κατάλογος ΜελώνΚατάλογος Μελών  Ομάδες ΜελώνΟμάδες Μελών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  
Λέξεις Κλειδιά
elves griffon
Πρόσφατα Θέματα
» Warpath tournament 21/1/2018
Τρι Ιαν 16, 2018 7:32 pm από Ragnar

» South-Side by Gamers Castle
Δευ Μαϊος 29, 2017 4:21 pm από Ragnar

» Μαχη 5/1/17
Κυρ Ιαν 08, 2017 12:59 pm από Ragnar

» To group δραστηριοποιείται στο W40K?
Πεμ Νοε 03, 2016 4:27 pm από Ragnar

» Path to glory rounds
Τετ Νοε 02, 2016 8:39 am από Ragnar

» Warbands
Τετ Σεπ 07, 2016 7:53 pm από Ragnar

» Iron Keep-Path to Glory Campaign
Τετ Σεπ 07, 2016 11:10 am από Ragnar

» Age of Sigmar FAQ
Τρι Σεπ 06, 2016 8:28 pm από Ragnar

» BeardedHammers Infinity League
Δευ Αυγ 01, 2016 4:49 pm από Ragnar

Πλοήγηση
 Αρχική
 Ευρετήριο
 Κατάλογος Μελών
 Προφίλ
 Συχνές Ερωτήσεις
 Αναζήτηση
Απρίλιος 2018
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο

Μοιραστείτε | 
 

 Building's Promblems

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
nickthegreek

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 374
Ημερομηνία εγγραφής : 24/10/2012
Τόπος : Middle Earth

ΔημοσίευσηΘέμα: Building's Promblems   Κυρ Φεβ 17, 2013 7:07 pm

1) Ένα unit που είναι μέσα σε κτύριο έχει κάποια προστασία από shooting.....αν ναι και το κτύριο είναι με ταράτσα......το unit που είναι στην ταράτσα έχει την ίδια προστασία με το unit που είναι μέσα????
2) Σχετικά με τα magical vortex, αν ένα magical vortex φτάσει σε κτύριο με unit μέσα τότε θα ποίασει μόνο 10 όπως είναι ο κανόνας στα charge?
3) Ένα πολυόροφο κτύριο που σε κάθε όροφο έχει ένα unit και φτάσει vortex επιλέγω ποιόν όροφο ή τα πέρνει όλα????
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών
Ragnar

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2411
Ημερομηνία εγγραφής : 03/02/2012
Ηλικία : 40
Τόπος : Ιλιον-Αττικης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Building's Promblems   Δευ Φεβ 18, 2013 9:48 am

nickthegreek έγραψε:
1) Ένα unit που είναι μέσα σε κτύριο έχει κάποια προστασία από shooting.....αν ναι και το κτύριο είναι με ταράτσα......το unit που είναι στην ταράτσα έχει την ίδια προστασία με το unit που είναι μέσα????
2) Σχετικά με τα magical vortex, αν ένα magical vortex φτάσει σε κτύριο με unit μέσα τότε θα ποίασει μόνο 10 όπως είναι ο κανόνας στα charge?
3) Ένα πολυόροφο κτύριο που σε κάθε όροφο έχει ένα unit και φτάσει vortex επιλέγω ποιόν όροφο ή τα πέρνει όλα????

1)Ναι εχουν και τα 2.Οι αντιπαλοι εχουν hard cover αρα -2.

2)Οχι.D6 models.

3)Ενα πολυοροφο κτιριο χωραει μονο 1 unit!Ενα multipart building μπορει να χωρεσει παραπανω απο 1 ταγμα,αλλα πρεπει να φαινετε και να το δηλωσετε απο την αρχη.
Εαν περασει λοιπον vortex και ακουμπησει το κτηριο,ναι υπο προυποθεσεις θα παρει και τα 2 λεμε unit.Να στο πω αλλιως,αν τα βαλεις σε ενα watchtower κανονικα ειναι ενα κτιριο.Αλλα μπορεις να πεις οτι την ταρατσα του την θεωρω ξεχωριστο section γιατι πχ η σκαλα για ανεβεις επανω ειναι απεξω,αρα μπορει να παρει και 2ο unit ξεχωριστα απο αυτο που μπαινει μεσα.Εκει χτυπιουνται και τα 2.
αν ομως διπλα κολητα εχεις βαλει λοιπον και ενα σπιτι και λες οτι το σπιτι και ο watchtower
ενωνονται και ειναι ενα κτιριο,θα πρπει να ξεκαθαρισετε απο την αρχη,επειδη δεν υπαρχει σαφης κανονας,αν ενα vοrτεχ περασει απο εκει ανθα εχει effect σε ολο το multipart building η μονο στο κομματι που ακουμπαει.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών
nickthegreek

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 374
Ημερομηνία εγγραφής : 24/10/2012
Τόπος : Middle Earth

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Building's Promblems   Δευ Φεβ 18, 2013 12:57 pm

2) στην ταρατσά λοιπόν του watchtower έχω ένα warmachine.....θα ρίξει D6 και για το warmachine έτσι? π.χ. αν φέρει D6=2 και το crew είναι 3 τότε τι γίνεται????
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών
Ragnar

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2411
Ημερομηνία εγγραφής : 03/02/2012
Ηλικία : 40
Τόπος : Ιλιον-Αττικης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Building's Promblems   Δευ Φεβ 18, 2013 2:16 pm

nickthegreek έγραψε:
2) στην ταρατσά λοιπόν του watchtower έχω ένα warmachine.....θα ρίξει D6 και για το warmachine έτσι? π.χ. αν φέρει D6=2 και το crew είναι 3 τότε τι γίνεται????


ναι θα ριξεις και για το warmachine εφοσον το εχετε δηλωσει σαν multipart building.
δεν το καταλαβα τι ενοεις?αν φερεις 2 στο ζαρι και το crew ειναι 3 το τι?βγαζεις 2 crew.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών
nickthegreek

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 374
Ημερομηνία εγγραφής : 24/10/2012
Τόπος : Middle Earth

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Building's Promblems   Δευ Φεβ 18, 2013 4:30 pm

βασικά θέλω να πώ πως D6 είναι τα hits του vortex οπου βαρά το crew του warmachine
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών
Spartan

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 389
Ημερομηνία εγγραφής : 17/10/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Building's Promblems   Δευ Φεβ 18, 2013 5:09 pm

πρώτα απόλα. επειδή τα θέλουμε τα ματάκια μας το κτήριο γράφεται με ''ι'' ή ''η''. πως τα καταφερες και επελεξες το λιγοτερο πιθανο, to ''υ'' :p :p
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών
nickthegreek

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 374
Ημερομηνία εγγραφής : 24/10/2012
Τόπος : Middle Earth

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Building's Promblems   Δευ Φεβ 18, 2013 5:27 pm

γιατί μπορώ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών
Spartan

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 389
Ημερομηνία εγγραφής : 17/10/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Building's Promblems   Δευ Φεβ 18, 2013 5:27 pm

χαχαχα
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών
 
Building's Promblems
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
BEARDEDHAMMERS :: Warhammer fantasy :: Shamans Lair-
Μετάβαση σε: