BEARDEDHAMMERS
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


WARHAMMER GAMING GROUP
 
ΦόρουμΦόρουμ  Latest imagesLatest images  ΑναζήτησηΑναζήτηση  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  
Λέξεις Κλειδιά
elves deadzone griffon
Πρόσφατα Θέματα
» Warpath tournament 21/1/2018
Storm of Chaos campain mechanics I_icon_minitimeΤρι Ιαν 16, 2018 7:32 pm από Ragnar

» South-Side by Gamers Castle
Storm of Chaos campain mechanics I_icon_minitimeΔευ Μάης 29, 2017 4:21 pm από Ragnar

» Μαχη 5/1/17
Storm of Chaos campain mechanics I_icon_minitimeΚυρ Ιαν 08, 2017 12:59 pm από Ragnar

» To group δραστηριοποιείται στο W40K?
Storm of Chaos campain mechanics I_icon_minitimeΠεμ Νοε 03, 2016 4:27 pm από Ragnar

» Path to glory rounds
Storm of Chaos campain mechanics I_icon_minitimeΤετ Νοε 02, 2016 8:39 am από Ragnar

» Warbands
Storm of Chaos campain mechanics I_icon_minitimeΤετ Σεπ 07, 2016 7:53 pm από Ragnar

» Iron Keep-Path to Glory Campaign
Storm of Chaos campain mechanics I_icon_minitimeΤετ Σεπ 07, 2016 11:10 am από Ragnar

» Age of Sigmar FAQ
Storm of Chaos campain mechanics I_icon_minitimeΤρι Σεπ 06, 2016 8:28 pm από Ragnar

» BeardedHammers Infinity League
Storm of Chaos campain mechanics I_icon_minitimeΔευ Αυγ 01, 2016 4:49 pm από Ragnar

Πλοήγηση
 Αρχική
 Ευρετήριο
 Κατάλογος Μελών
 Προφίλ
 Συχνές Ερωτήσεις
 Αναζήτηση
Μάρτιος 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο

 

 Storm of Chaos campain mechanics

Πήγαινε κάτω 
5 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
andreasch

andreasch


Αριθμός μηνυμάτων : 1190
Ημερομηνία εγγραφής : 12/02/2012
Ηλικία : 42
Τόπος : here and there...

Storm of Chaos campain mechanics Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Storm of Chaos campain mechanics   Storm of Chaos campain mechanics I_icon_minitimeΠαρ Σεπ 07, 2012 11:28 am

Εδώ θα αναλύσω πως θα τρέχει το campaign, τι υποχρέωση θα υπάρχει απο τους παίκτες και μερικές λεπτομέρειες περιληπτικά. Για περισσότερες απορρίες ρωτήστε καθώς όλο και κάτι θα μου ξεφύγει!

Λίγα λόγια για το σκεπτικό γύρω απο το campaign
- Η ιστορία του campaign θα συνεχιστεί απο εκεί που τελείωσε ο πρόλογος. Αναλόγως τα αποτελέσματα θα διαμορφώνεται σε πραγματικό χρόνο. Θα υπάρχουν ενημερώσεις που θα ανεβαίνουν πρίν και μετά το τέλος κάθε φάσης.
- Το campaign είναι καθαρά fluff χαρακτήρα! Να περάσουμε καλά και να ευχαριστηθούμε μάχες περίεργες, με κανόνες που δεν έχουμε ξαναδεί, να δοκιμάσουμε περίεργες στρατηγικές και στο τέλος να βγεί μία ιστορία που να μας ευχαριστεί να τη διαβάζουμε!
- Ο fluff χαρακτήρας που έχει το campaign δεν κάνει αυτοσκοπό τη νίκη στις μάχες καθώς το πρώτο είναι να περάσουμε καλά!
- Όλοι οι παίκτες θα φτάσουν στην τελική μάχη οπότε δεν χρειάζετε να το σκέφτεστε ακόμη και αν χάσετε όλα τα παιχνίδια! Η κάθε μάχη βέβαια θα δίνει ένα μικρό bonus για την τελική μάχη και αντίστοιχα η ήττα ένα μικρό μείον. Κάτι όμως που δεν θα επηρεάζει τόσο πολύ ωστε να έρθει σε σύγκρουση με τα υπόλοιπα που ανέφερα. Τα mordheim σενάρια θα είναι αποκλειστικά για να μπουστάρετε κάποιο χαρακτήρα σας κερδίζοντας αντικείμενα που αργότερα θα μπορείτε να τα πάρετε δωρεάν. Ενώ τα ωφέλη απο τις μάχες θα είναι αρκετά μικρά με εξαίρεση την πέμπτη φάση που θα παίξει σημαντικό ρόλο.
- Το campaign θα τρέξει θεωρητικά για 2 μήνες απο την έναρξή του.

Γενικός τρόπος λειτουργίας του campaign
- Κάθε φάση του campaign θα διαρκέι μία εβδομάδα. Τα παιχνίδια κάθε φάσης θα πρέπει να γίνονται μέσα σε αυτό το διάστημα μετά απο συννενόηση μεταξύ των παικτών. Η μέρα που θα θεωρείται αρχή της εβδομάδας θα καθοριστεί απο μεταξύ μας συννενόηση. Καλό θα είναι να αποφεύγεται η μάχη της τελευταίας στιγμής για να υπάρχει το περιθώριο σε μένα να γράψω την ιστορία της φάσης που τελείωσε αλλά και για την αρχή της επόμενης καθώς όπως είπα θα τρέχει παράλληλα με τις εξελίξεις.

- Το campaign χωρίζεται σε 7 φάσεις (παιχνίδια) και στην τελική μάχη που θα κλιμακωθεί η πολιορκία του Middenheim. Οι φάσεις με σειρά και είδος παιχνιδιού είναι οι εξής
Φάση πρώτη = prefix warhammer battles
Φάση δεύτερη = mordheim scenarios (order vs destruction)
Φάση τρίτη = random warhammer simple battles
Φάση τέταρτη = prefix warhammer battles
Φάση πέμπτη = mini campaign random warhammer battles
Φάση έκτη = mordheim scenarios (friend vs friend)
Φάση έβδομη = prefix warhammer battles
Φάση όγδοη = epic final battle Twisted Evil

* prefix battles είναι αυτές που είναι προκαθορισμένο το σενάριο και οι αντίπαλοι.
* mordheim scenarios είναι παιχνίδια με κανόνες mordheim απο το rulepack που πήρατε στα χέρια σας. Τα mordheim scenaria είναι για την απόκτηση αντικειμένων που θα μπορείτε να δώσετε σε χαρακτήρες σας.
* random battles είναι οι απλές μάχες που έχει το rulebook του warhammer με τυχαία επιλογή αντιπάλων. Η επιλογή θα γίνεται με τον τρόπο που γινόταν και στο dark coronation.
* mini campaign θα είναι σαν μίνι εκστρατεία μέσα στο campaign για την κατάκτηση του brass keep και την πολιορκία των middle mountains απο τις δυνάμεις του Archaon.

- Όλοι οι παίκτες θα φτάσουν στην τελική μάχη οπότε δεν χρειάζετε να το σκέφτεστε ακόμη και αν χάσετε όλα τα παιχνίδια! Η κάθε μάχη βέβαια θα δίνει ένα μικρό bonus για την τελική μάχη και αντίστοιχα η ήττα ένα μικρό μείον. Κάτι όμως που δεν θα επηρεάζει τόσο πολύ.

- Θα υπάρχει ένας γενικός χάρτης (θα αναρτηθεί στον τοίχο του ragnar's keep) που θα φαίνεται όλο το campaign. Θα φαίνονται πάνω οι κινήσεις όλων των στρατών! Η χρήση του όμως είναι κυρίως διακοσμητική καθώς τα πάντα είναι προκαθορισμένα και δεν επηρεάζει σε κάτι. Very Happy

- Η κάθε πλευρά θα έχει 3 scouts και 2 assasins. Αυτοί μετά απο συννενόηση κάθε πλευράς θα ρίχνονται οι scouts πάνω σε κάποιο παίκτη με σκοπό την απόκτηση πληροφοριών ενώ οι assasins πάνω σε συμπαίκτες για να εμποδίσετε τον αντίπαλο να μάθει κάτι απο τους scouts. Η επιλογή των κινήσεων θα γίνεται στην αρχή κάθε φάσης αφού μοιραστούν τα σενάρια με εξέρεση την πρώτη φάση. (πχ. στην αρχή της πρώτης φάσης και αφού θα έχει μάθει ο κάθε παίκτης τι σενάριο θα παίξει και με ποιό αντίπαλο, τότε γινεται η σύσκεψη για την επιλογή των κινήσεων scout και assasin. H destruction πλευρα αποφασίζει να στείλει ένα scout πάνω στους empire, ένα πάνω στα high elves και ένα στους νάνους. Ενώ τους assasins ένα πάνω στα vampire και έναν στους chaos. Αντίστοιχα η order αποφασίζει να στείλει ένα scout πάνω στα vampire, ένα πάνω στα O&G και ένα πάνω στον chaos. Ενώ τους assasins πάνω στους empire-luthor huss και lizardmen. Οπότε για τη destruction πληροφορίες καταφέρνουν να μάθουν οι scout που πήγαν στα high elves και στους νάνους ενώ αποτυγχάνει ο scout που πήγε στην empire γιατί εκεί έριξε η order ένα assasin που ακύρωσε τον scout. Αντίστοιχα η order καταφέρνει να μάθει πληροφορίες μόνο για τα O&G καθώς οι άλλοι 2 έπεσαν πάνω στους assasins που είχε βάλει η destrucion στα vampires και chaos). Το κέρδος απο αυτή τη διαδικασία για αυτόν που θα καταφέρνετε να scoutάρετε θα είναι στρατηγικό για την επερχόμενη μάχη, αναλόγως θα μπορείτε να μάθετε κάποιο μέρος του army list του αντιπάλου πρίν φτιάξετε το δικό σας ή θα έχετε το πλεονέκτημα για flank στήσιμο ή να στήσετε δεύτερος ακόμη και αν το σενάριο λέει το αντίθετο.

- Στις φάσεις 3 και 7 πρίν ξεκινήσει η κάθε μάχη θα ρίχνετε σε ένα πίνακα καιρού για να δείτε τι συνθήκες επικρατούν λόγω χειμώνα και φθινοπώρου. Το αποτέλεσμα θα επηρεάζει τη μάχη αναλόγως.

Λεπτομέρειες γύρω απο τον κάθε στρατό
- Το οτι το campaign έχει fluff χαρακτήρα αυτόματα σημαίνει οτι θα υπάρχουν και περιορισμοί στη χρήση χαρακτήρων αλλά και μονάδων. Ο κάθε ένας θα έχει πρόσβαση σε συγκεκριμένους special χαρακτήρες και δεν θα μπορεί να χρησιμοποιήσει άλλους special. Το ποιοί είναι αυτοί θα το μάθετε πρίν ξεκινήσει το campaign και θα πάρετε και κανόνες για αυτούς όπου χρειάζεται. Επίσης μέσα στα σενάρια θα υπάρχει η δυνατότητα για χρήση special units ή κάποια πράγματα που θα πρέπει να έχετε οποσδήποτε μέσα στο σενάριο που θα παίζετε σε αυτή τη φάση. Αυτά θα σας γνωστοποιούνται αφού θα πέρνετε το σενάριο στα χέρια σας μαζί με κανόνες όπου χρειάζεται.
- Τους special χαρακτήρες δεν θα είστε υποχρεωμένοι να τους βάζετε σε κάθε μάχη! Μάλιστα αν θέλετε δεν τους βάζετε καθόλου μέχρι την τελική μάχη οπου θα είναι υποχρεωτικό! Παρ' όλα αυτά αν κάποιος θα θέλει να χρησιμοποιήσει special χαρακτήρα θα πρέπει να το σκεφτεί καθώς αν τον χάσει τότε θα ρίχνει ένα D6 σε συγκεκριμένο πίνακα για να δεί τι θα μπορεί να κάνει αυτός ο χαρακτήρας στις επόμενες φάσεις (πχ. είναι σε κόμμα απο τις πληγές και δεν μπορεί να ξαναχρησιμοποιηθεί, ή να χάσει κάποιο αντικείμενο, ή αποκτά hatred για την επόμενη μάχη γιατί τα πήρε που κάποιος τον κοπάνησε.)

Υποχρεώσεις παικτών και ομάδων
- Η ημέρα που θα οριστεί σαν ημέρα εκκίνησης της εβδομάδας θα είναι ταυτόχρονα ημέρα συνάντησης για να δίνονται τα σενάρια και οι πληροφορίες της επόμενης φάσης αλλά και για να δηλωθούν οι κινήσεις των scout και assasin. Οσο περισσότεροι τόσο το καλύτερο για την ομάδα σας καθώς θα μπορείτε να πάρετε πιό σωστές αποφάσεις.
- Επειδή είναι αδύνατο να μαζεύονται όλοι λόγω υποχρεώσεων θα πρέπει να οριστούν 2 αρχηγοί απο κάθε πλευρά απο τους οποίους έστω ένας θα πρέπει να είναι παρών στις συναντήσεις για να παίρνει τις αποφάσεις εκ μέρους της ομάδας του ακόμη και όταν αυτοί θα λείπουν. Για τυχόν λεπτομέρειες γύρω απο κάθε μάχη της φάσης υπεύθυνος να ενημερώσει τους απόντες θα είναι ο αρχηγός που ήταν παρών. Για βοήθεια βέβαια να ξέρετε οτι πάντα θα ανεβάζω σε pm στον καθένα που έλειπε το σενάριό του και λεπτομέρειες. Οπότε θα πρέπει να παρακολουθείτε συνεχώς το forum για λεπτομέρειες και ενημερώσεις. Να είναι εις γνώση σας οτι πέρα απο το pm που θα στέλνω στους απόντες και την ενημέρωση απο τους αρχηγούς τους αν κάποιος δεν ενδιαφερθεί για το επόμενο παιχνίδι του θα είναι καθαρά δικό του λάθος καθώς δεν μπορούμε ούτε εγώ αλλά ούτε οι αρχηγοί σας να σας κυνηγούν σαν μικρά παιδάκια! Οπότε ο καθένας να φροντίζει προτίστως για την ενημέρωσή του.
- Τα περισσότερα σενάρια έχουν ιδιαιτερότητες ή εναλλακτικούς κανόνες!!! Αν δεν τα διαβάσετε δεν θα μπορέσετε να παίξετε και σωστά! Γι'αυτό ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ RULEPACK ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΔΩΣΑ!!!! ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤA SPECIAL RULES ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΕΝΑΡΙΟ!!!! Θα είναι ξενέρωμα για τον αντίπαλο να βρεθείτε να παίξετε και να μην ξέρετε που πάνε τα τέσσερα στην υπόθεση του σεναρίου!! Suspect

* Απο την διαδικασία του αρχηγού στην order θα εξερεθώ εγώ καθώς θα βρίσκομαι εκεί και θα ενημερώνω έτσι και αλλιώς αλλά και δεν θα συμμετέχω στις λήψεις αποφάσεων καθώς γνωρίζω τις λεπτομέρειες γύρω απο το campaign που δεν γνωρίζει κανείς άλλος και θα ήταν άδικο να έχει η πλευρά της order αυτό το πλεονέκτημα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
andreasch

andreasch


Αριθμός μηνυμάτων : 1190
Ημερομηνία εγγραφής : 12/02/2012
Ηλικία : 42
Τόπος : here and there...

Storm of Chaos campain mechanics Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Storm of Chaos campain mechanics   Storm of Chaos campain mechanics I_icon_minitimeΠαρ Σεπ 14, 2012 11:39 am

UPDATE

Παρέλειψα να πώ και κάτι συγκεκριμένο (αλλά πολύ σημαντικό) για 2 στρατούς και πώς θα παίζουν!!!!

Στον χάρτη πάνω αν έχετε προσέξει υπάρχουν 2 εικόνες κάτω δεξιά που η μία αντιπροσωπεύει τη sea route που έρχονται οι ενισχύσεις των high elves και το portal που μπαίνουν οι δαίμονες στον κόσμο μας. Αυτό δίπλα έχει κάποιες κατηγορίες που αναλόγως αποτελέσματος θα αλλάζουν!!!!
Το σε ποιά θέση θα βρίσκονται θα ορίζει και τους περιορισμούς ή τα υποχρεωτικά που θα έχουν για την επόμενη μάχη.

Π.Χ.
Στην αρχή και οι δύο ξεκινούν απο μία neutral θέση που σημαίνει οτι μπορούν να έχουν νορμάλ επιλογές (αλλά όχι ελιτιστικές σε μεγάλο ποσοστό) Όταν κάποιος θα χάνει τότε θα πέφτει μία θέση σε αυτό τον πίνακα. Όταν θα κερδίζει θα ανεβαίνει. Όσο πιό χαμηλά θα έιναι τόσο θα περιορίζονται και οι επιλογές που θα έχει για την επόμενη μάχη. Όταν θα κερδίζει και θα ανεβαίνει τόσο πιο δυνατός θα γίνεται στην επόμενη μάχη.

Για να δικαιολογηθεί σε fluff για τους δαίμονες είναι οτι όσο κερδίζει τόσο πιό ανοικτό γίνεται το πόρταλ, ενώ όσ χάνει τόσο αποδυναμώνεται και κλείνει. Αντίθετα για τα ξωτικά επειδή στέλνουν ενισχύσεις απο το Ulthan μέσω θαλάσσης όσο πιό πάνω είναι το sea route είναι πίο ακίνδυνο και καλά προστατευμένο απο επιδρομές των dark elves, ενώ όσο πιό κάτω τότε σημαίνει οτι τη μάχη στη θάλασσα τη χάνουν απο τα dark elves και οι πομπές με τις ενισχύσεις φτάνουν όλο και πιό δύσκολα και με μεγαλύτερες απώλειες στην αυτοκρατορία.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
awalexandros

awalexandros


Αριθμός μηνυμάτων : 54
Ημερομηνία εγγραφής : 29/02/2012
Ηλικία : 44
Τόπος : athina

Storm of Chaos campain mechanics Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Storm of Chaos campain mechanics   Storm of Chaos campain mechanics I_icon_minitimeΠαρ Σεπ 14, 2012 4:53 pm

exw erotiseis gia to campaign
1 to helmet ti dini ???
2 to hammer??
gia toys bretonnian to morninq star ???
ta knight's special skills ta exoune oloi i knight;s?????
to Armour S. mexri ti ftani +3 h +2 ??
to armour mionete basi ti dynami pou dexete to xtipima??? an einai pano apo 4S -1A.S. 5S -2A.S. isxi kati tetio ???
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
andreasch

andreasch


Αριθμός μηνυμάτων : 1190
Ημερομηνία εγγραφής : 12/02/2012
Ηλικία : 42
Τόπος : here and there...

Storm of Chaos campain mechanics Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Storm of Chaos campain mechanics   Storm of Chaos campain mechanics I_icon_minitimeΠαρ Σεπ 14, 2012 5:15 pm

1 to helmet ti dini ??? έχει απαντηθεί στο πόστ με τις ερωτήσεις.
2 to hammer?? έχει απαντηθεί στο πόστ με τις ερωτήσεις.
gia toys bretonnian to morninq star ??? έχει απαντηθεί στο πόστ με τις ερωτήσεις.
ta knight's special skills ta exoune oloi i knight;s????? Στην αρχή υπάρχει ένα κομμάτι που σου λέει ποιός μπορεί να πάρει skills και απο ποιές κατηγορίες. Εκεί όσοι μπορούν να πάρουν special skills είναι τα αποκλειστικά για τους βρετόννους. Αυτά (όπως και οι νάνοι αντίστοιχα τα δικά τους) μπορείς να πάρεις μόνο ένα σε χαρακτήρα σου αντί για κάποιο απο τις κοινές κατηγορίες χωρίς να σου χρεωθεί. ΔΕΝ μπορείς όμως να πάρεις σε 2 χαρακτήρες το ίδιο skill απο τα special. Αντίθετα απο τα κοινά μπορείς να πάρεις όσα duplicate skills θές σε διαφορετικούς χαρακτήρες.
to Armour S. mexri ti ftani +3 h +2 ?? Το armor save φτάνει μέχρι 3+ οπότε και να πάρεις armor που να σου δίνει καλύτερο πάλι στο 3+ θα σώζεις (αλλά μετράει στο - του armor απο το S καθώς ισχύει η απο κάτω σου ερώτηση κανονικά όπως στο warhammer)
to armour mionete basi ti dynami pou dexete to xtipima??? an einai pano apo 4S -1A.S. 5S -2A.S. isxi kati tetio ??? Κανονικότατα!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
awalexandros

awalexandros


Αριθμός μηνυμάτων : 54
Ημερομηνία εγγραφής : 29/02/2012
Ηλικία : 44
Τόπος : athina

Storm of Chaos campain mechanics Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Storm of Chaos campain mechanics   Storm of Chaos campain mechanics I_icon_minitimeΤετ Σεπ 19, 2012 7:38 pm

pote xekiname kai pote tha milisoume oloi oste na xeroume pos tha ginoune i maxes ???
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Ragnar

Ragnar


Αριθμός μηνυμάτων : 2411
Ημερομηνία εγγραφής : 03/02/2012
Ηλικία : 46
Τόπος : Ιλιον-Αττικης

Storm of Chaos campain mechanics Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Storm of Chaos campain mechanics   Storm of Chaos campain mechanics I_icon_minitimeΤετ Σεπ 19, 2012 7:43 pm

την μεθεπομενη εβδομαδα ξεκιναμε.Την αλλη εβδομαδα θα ανακοινωθει η πρεμιερα!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
BlackWolf

BlackWolf


Αριθμός μηνυμάτων : 40
Ημερομηνία εγγραφής : 11/06/2012
Ηλικία : 32

Storm of Chaos campain mechanics Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Storm of Chaos campain mechanics   Storm of Chaos campain mechanics I_icon_minitimeΤετ Σεπ 19, 2012 9:20 pm

Ελπήζω η μαχες να γηνουν στην καΐσα ( τουλαχιστον η τεληκή για να μπορέσω να έρθω).
Epic! Very Happy
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Ragnar

Ragnar


Αριθμός μηνυμάτων : 2411
Ημερομηνία εγγραφής : 03/02/2012
Ηλικία : 46
Τόπος : Ιλιον-Αττικης

Storm of Chaos campain mechanics Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Storm of Chaos campain mechanics   Storm of Chaos campain mechanics I_icon_minitimeΤετ Σεπ 19, 2012 9:50 pm

καποιες μαχες θα γινουν στηη Καισσα.Και η τελικη μαχη στην Καισσα θα γινει
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
andreasch

andreasch


Αριθμός μηνυμάτων : 1190
Ημερομηνία εγγραφής : 12/02/2012
Ηλικία : 42
Τόπος : here and there...

Storm of Chaos campain mechanics Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Storm of Chaos campain mechanics   Storm of Chaos campain mechanics I_icon_minitimeΔευ Σεπ 24, 2012 11:26 pm

UPDATE!!!!!!

Αύριο θα τα πάρετε και αυτά στο χέρι! Όποιος έχει απορία θα τις λύσω αύριο!

WINDS OF MAGIC

The winds of magic continually ebb and flow gaining and losing their mystical powers as the gods dictate. Sometimes given spell will be well within the
abilities of the wizard, and other times way beyond his grasp. There is always an order to the potency of these winds, and a good wizard will understand
which are waxing and which are waning. It is also true to say that their changing is not entirely random, but linked in some way to the uses they are put
to by the practitioners of magic. Both of good and ill.
At the start of the campaign the ranking for the lores of magic is:

1. Lore of life
2. Lore of light
3. Lore of fire
4. Lore of shadow
5. Lores of chaos (nurgle, slaanesh, tzeentch)
6. High magic
7. Lore of death (and necromancy)
8. Dark magic
9. Lore of heavens
10. Lore of beasts
11. Lore of metal

During the campaign this will change. After each battle that results in a clear winner (anything but a draw), make a note of the type(s) of magic used by
the winner. Include all of them if there was more than one lore on the victorious side. Move up all lores on the winning side by one ranking. After this
move down all lores on the losing side by one ranking. Note that this can cause a lore to move by more than one ranking.

Rank Effect
1 The tempestuous raging of this veritable hurricane is extremely potent, but very difficult to control. +3 to the casting total of each spell. However any double roll (except a double 6) will be a miscast.
2 This gale force wind of sorcery grants blast of raw power to fuel the spells of those that are trained at the secret arts. +2 to the casting total of
each spell.
3-4 A steady and strong magical wind blows for the followers of this discipline. +1 to the casting total of each spell.
5-7 A familiar ebb and flow of power allows wizards to easily shape this magical breeze to their own ends. The normal rules apply.
8-9 The sorcerous current fades in strength, leaving those who rely on it struggling like beached fish. -1 to the casting total of each spell.
10 This magical wind is the merest zephyr and only the most determined can tap into its feeble powers. -2 to the casting total of each spell.
11 Barely a breath of magical potency stirs in the wizard’s witch-sight. -3 to the casting total of each spell. However there is so little magical energy
here that you can not miscast or cast with irresistible force.

Waaagh! Magic and Ogre Gut magic.
The distinct magic of the Orcs & Goblins races and the Ogres Gut magic is not linked to the fickle winds of magic. Instead it is gifted to them directly
from their quarrelsome gods. Because of this it will not change in the same way as other winds, and never varies as much. The Orcs & Goblins and the
Ogres use the following chart for winds of magic.

- Two wins or more in a row +2 to casting spells.
- One win +1 to casting spells.
- One lose -1 to casting spells.
- Two loses or more in a row -2 to casting spells.




CHARACTER INJURIES

If a Hero of Legend is removed as a casualty in the game, roll a D6 on the following table.

1. Serious Injury! Roll again. The result is permanent! 1=Dead, 2=-1M, 3=-1WS and -1BS, 4=-1S and -1T, 5=-1S, -1T and -1A, 6=-1 at all char/stics.
2. Captured! The enemy have taken him hostage! You may not use the character until you defeat that enemy again in a battle or a special scenario
(mordheim), or until the last battle.
3. Minor injury! Roll as for serious injury but instead the result lasts only for the next battle. Dead counts as coma instead.
4. Psychological injury! Roll again. The result is permanent! 1=Fear for the enemy, 2=Frenzy, 3=Hate, 4=Stupidity, 5=Stubborn, 6=Immune to
psychology. If a character already has this rule roll again.
5. Where’s my sword? One random magic item owned by the character is lost in the battle. The enemy who killed him may roll a D6: On a 6 they can
add it to their own rosterat no additional cost, otherwise the item is lost forever!
6. Heroic Escape!! Not only has he recovered but he is changed by his ordeal and gains +1 to a characteristic. Roll to see which one. A characteristic
can not be increased above 10.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την andreasch στις Τετ Σεπ 26, 2012 9:11 am, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
andreasch

andreasch


Αριθμός μηνυμάτων : 1190
Ημερομηνία εγγραφής : 12/02/2012
Ηλικία : 42
Τόπος : here and there...

Storm of Chaos campain mechanics Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Storm of Chaos campain mechanics   Storm of Chaos campain mechanics I_icon_minitimeΤετ Σεπ 26, 2012 9:09 am

Έγινε μία διόρθωση στο winds of magic στο effect του μαγικού στην πρώτη θέση...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
awalexandros

awalexandros


Αριθμός μηνυμάτων : 54
Ημερομηνία εγγραφής : 29/02/2012
Ηλικία : 44
Τόπος : athina

Storm of Chaos campain mechanics Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Storm of Chaos campain mechanics   Storm of Chaos campain mechanics I_icon_minitimeΚυρ Σεπ 30, 2012 12:17 pm

egw mporo na balo apo toys 500 pontoys pou mou dini ton green knight me 200 pontoys kai olous toys kanones apo to biblio tou stratoy kai mou menoune 300 ponti ????

Οι χαρακτήρες σου θα κοστίζουν όσο στους έχω δωσει. Οπότε ισχύει ακριβώς αυτό που λές.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
awalexandros

awalexandros


Αριθμός μηνυμάτων : 54
Ημερομηνία εγγραφής : 29/02/2012
Ηλικία : 44
Τόπος : athina

Storm of Chaos campain mechanics Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Storm of Chaos campain mechanics   Storm of Chaos campain mechanics I_icon_minitimeΔευ Οκτ 01, 2012 8:36 pm

telia Smile se eyxaristo Smile)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Imrik

Imrik


Αριθμός μηνυμάτων : 25
Ημερομηνία εγγραφής : 28/02/2012
Ηλικία : 27
Τόπος : Περιστέρι

Storm of Chaos campain mechanics Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: μερικές ερωτήσεις   Storm of Chaos campain mechanics I_icon_minitimeΤετ Οκτ 03, 2012 4:15 pm

1) κάθε high elf μάγος ξέρει το ξόρκι Mistress of the deep; κάθε μάγος των high elves γνωρίζει το spell αυτό by default, (καθώς είναι sea patrol theme τα έλφ που έχουν έρθει για την υπεράσπιση της αυτοκρατορίας). Επίσης δεν πιάνει θέση στα μαγικά που γνωρίζει ο μάγος σου. Πχ Lv 2 μάγος γνωρίζει 2 spells + αυτό by default. Θεωρείται οτι δεν ανήκει σε κάποιο lore καθώς είναι μαγεία της θάλασσας και μόνο. Οπότε ότι lore και αν έχει ο μάγος σου αυτόματα γνωρίζει και αυτό.
2) πόσο είναι το casting value του συγκεκριμένου spell; 8
3) το unit ship's company δεν μπορεί να πάρει standard bearer; όχι, είναι ουσιαστικά οι ναυτικοί τους οπότε στα πλοία δύσκολο να έχουν banner. Όταν αναγκαστούν να βγούν στην ξηρά αναγκαστικά πολεμούν χωρίς λάβαρο.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Storm of Chaos campain mechanics
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» STORM OF CHAOS
» Storm of Chaos "The Story so Far..."
» Storm of Chaos Campaign Map
» Μερικες ερωτησεις-Σπ@ζ@ρχιδι@σμ@, απο εμε προς εσας με αγαπη...
» Storm of chaos trollinnnn

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
BEARDEDHAMMERS :: Warhammer fantasy :: Τournaments and Campaigns :: Old Campaigns :: Storm of Chaos Campaign-
Μετάβαση σε: